Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد واحد رشت گفت: این دانشگاه در ۵۶ رشته کارشناسی و کاردانی بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، محمدرضا آزاده‌دل با تشریح روند ثبت نام بدون آزمون در رشته‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: این دانشگاه با توجه به حضور اعضای هیات علمی متخصص و متعهد و بهره‌گیری از امکانات آزمایشگاهی استاندارد و امکانات پژوهشی منحصر‌به‌فرد برای ارتقای کیفیت و کمیت آموزش فرزندان این مرز و بوم، گام‌های مؤثری را برداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: با توجه به برنامه‌ریزی آموزشی انجام‌شده برای رسیدن به اهداف دانشگاه و رفع نیاز منطقه‌ای با رشته‌های موجود، دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت درصدد است تا با نظارت کامل بر فعالیت‌های آموزشی مربوط که شامل استفاده از استادان باتجربه و متخصص، تشکیل بموقع کلاس‌های آموزشی و تشکیل کارگاه‌های آموزشی به منظور ارتقای دانش علمی و عملی اعضای هیات علمی است در راستای ارتقای بیش از پیش کیفیت آموزشی بکوشد.

آزاده‌دل تعداد رشته‌های فعال در واحد رشت را ۱۷۷ رشته در مقاطع مختلف دانست و تاکید کرد: فرزندان ایران اسلامی اکنون در ۲۷ رشته مقطع دکتری، ۶۶ رشته مقطع کارشناسی ارشد، ۵۰ رشته کارشناسی پیوسته و ۱۷ رشته کارشناسی ناپیوسته و ۱۵ رشته کاردانی ناپیوسته و دو رشته کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت مشغول به تحصیل هستند.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد واحد رشت ادامه داد: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی رشت می‌توانند پس از ثبت نام در رشته مورد نظر و تشکیل پرونده در این واحد دانشگاهی از تسهیلاتی، چون تقسیط در امور مالی، اختصاص وام‌های مختلف تحصیلی، استفاده از سالن‌ها و امکانات ورزشی، استفاده از کتابخانه مجهز به هزاران جلد کتب مرجع و لاتین، استفاده از غذای گرم در سلف سرویس دانشگاه، عضویت در باشگاه پژوهشگران جوان و دیگر فعالیت‌های فرهنگی، پژوهشی بهره‌مند شوند.

آزاده‌دل تصریح کرد: این واحد دانشگاهی آمادگی آن را دارد در فرصتی که برای انتخاب رشته و ثبت نام در بزرگترین دانشگاه حضوری جهان در سایت دانشگاه مشخص شده است از طالبان علم و دانش در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت ثبت نام کند.

رئیس شورای آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با اشاره به ارائه خدمات مشاوره‌ای به مراجعان در این واحد دانشگاهی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در ۵۶ رشته کارشناسی و کاردانی بدون آزمون بر اساس سوابق تحصیلی دانشجو می‌پذیرد، بنابراین از زمان آغاز ثبت نام تا این لحظه حدود ۲۰۰۰ نفر با مراجعه حضوری به دفتر خدمات آموزشی واحد رشت از مشاوره انتخاب رشته تحصیلی به صورت رایگان بهره‌مند شده‌اند، این مشاوره تحصیلی تا پایان زمان ثبت نام اینترنتی در واحد رشت ادامه دارد.

وی  خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان به ادامه تحصیل می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی www.azmoon.org و یا با مراجعه حضوری به دفتر خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت به آدرس رشت، میدان گاز، بلوار لاکان، مجتمع آموزشی امام خمینی (ره) دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت مراجعه و نسبت به ثبت نام اقدام کنند. علاقه‌مندان می‌توانند در تماس با شماره تلفن ۳۳۴۴۷۸۹۷ (۰۱۳) از مشاوره تلفنی کارشناسان دانشگاه از ساعت ۸ لغایت ۱۳ روز‌های شنبه تا چهارشنبه هر هفته هم استفاده کنند. منبع: خبرگزاری آنا

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه آزاد واحد رشت ثبت نام بدون کنکور تحصیلات تکمیلی سوابق تحصیلی دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، مهلت انتخاب رشته دکتری تخصصی سال ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد اسلامی برای داوطلبانی که در آزمون سراسری دکتری تخصصی سازمان سنجش آموزش کشورشرکت کرده اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه تمدید شد.

داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور می توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.

داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه www.azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضای آنان در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.

داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور وکد ملی اقدام به ورود به سامانه کرده وپس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

کد خبر 6092907 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • افزایش رشته‌های کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد شهرکرد
  • رشته روانشناسی از شکل سنتی فاصله می‌گیرد/ افزایش تعداد کلینیک‌های درمانی
  • ۸۸ هزار داوطلب آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ انتخاب رشته کردند
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • رویداد صدرا با حضور ۳۱ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد دزفول گشایش یافت
  • ضرورت جبران کمبود دانشجو در دانشگاه آزاد
  • علم همراه با خلاقیت مسائل جامعه را حل می‌کند
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • افزایش ۳۰ تا ۳۵ درصدی افزایش حقوق در دانشگاه آزاد اسلامی
  • لزوم هدایت درست انتخاب رشته دانش آموزان در دانشگاه‌