Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا، گفت: یگان های ارتش مانند تیغی بُرنده در مرزهای غربی، اجازه کوچکترین تحرکی را به دشمن نمی دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمانشاه، امیر نوشیر قائمی معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا، دوشنبه(29 مرداد) در مراسم تجلیل از کارکنان و ایثارگران یگان های نزاجا مستقر در کرمانشاه که در تالار گل نرگس برگزار شد،‌گفت: در کسوت سربازی افتخار می کنیم که به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اهتمام فرماندهان نیروی زمینی ارتش و قرارگاه منطقه ای غرب ارتش بر ارتقاء معیشتی کارکنان، افزود: همایش تجلیل از کارکنان شریف و ایثارگران یگان های نزاجا از سلسله طرح های فرهنگی لبیک یا امام خامنه ای 5 و مصابیح در نیروی زمینی قهرمان است که به تصویب فرماندهی معظم کل قوا رسیده است.

 

امیر قائمی، اکرام خانواده ها را یکی از برنامه های این طرح برشمرد و اظهار کرد: در قالب این طرح، وظایفی برای فرماندهان یگان ها تعریف شده است که آنچه در توان و بضاعت داریم برای تجلیل و تکریم از یگان های منطقه و خانواده های آنان به کار بگیریم.

 

وی ابراز کرد: تیپ 281 زرهی یکی از یگان های پا در رکاب منطقه غرب است که با سابقه بسیار درخشانی که در دوران هشت سال دفاع مقدس دارد، دفاع جانانه ای از مرزها داشته و شهیدان پر افتخاری را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا، گفت: این تیپ سرافراز  در بحث زلزله غمبار سرپل ذهاب و امدادرسانی به زلزله زدگان، همچون گوهری ناب با تلألو بسیار زیادی درخشید و با حماسه سازی بی مثال در این حادثه تلخ، برگ زرین دیگری را در تاریخ ارتش قهرمان به ثبت رساندند.

 

وی بیان کرد: این حضور، همدردی و همراهی بی مثال و از جان و دل ارتشیان غیور به ویژه تیپ 281 زرهی، این پیام را به ملت غیور رساند که هر زمان، هر بحرانی شما را تهدید کند، ارتش قهرمان پا در رکاب است.

 

امیر قائمی، با تقدیر از حضور شبانه روزی و مقتدرانه سربازان سلحشور ارتش در پاسداری از مرزهای غربی، عنوان کرد: یگان های ارتش مانند تیغی برنده اجازه کوچکترین خطا و دست درازی را به داعش نمی دهند.

 

وی با بیان اینکه این دشمن هدایت شده منتظر کوچکترین سهل انگاری مرزداران است، اذعان کرد: مرزداران غیور ارتش در تیپ 281 زرهی اجازه کوچکترین فرصتی را به دشمن نمی دهند به گونه ای که در زمان هجمه داعش وقتی به این تیپ برای حضور در مهران، مأموریت داده شد در کمترین زمان در بیش از 100 کیلومتر مرزهای ایلام گسترش یافته و مستقر شدند.

 

 معاون هماهنگ کننده قرارگاه منطقه ای غرب ارتش، با اشاره به جو روانی که بر منطقه حاکم بود، گفت: رعب و وحشت موجب شده بود مردم صالح آباد و‌مهران تصمیم بر ترک خانه های خود بگیرند اما با حضور ارتش، آرامش و امنیت بر این منطقه حاکم شد.

 

وی بیان کرد: سربازان غیور ارتش در تیپ 281 زرهی در اوج گرما در خرداد ماه که مصادف با ماه مبارک رمضان بود، با زبان روزه در مرزهای غربی حماسه آفریدند و فرصت کوچکترین تحرکی را از تکفیری ها گرفتند.

 

امیرقائمی، گفت: امروز هم این تیپ با پرونده درخشانی که دارد، همچون نگینی در ارتش سرافراز جمهوری اسلامی ایران می درخشد.

 

وی خطاب به همسران کارکنان ارتش با تقدیر از صبوری و همراهی آنان، گفت: از شما انتظار داریم که آرامش خیال را برای همسرانتان به ارمغان آورید تا بدون دغدغه در عرصه خدمت سربازی خود حضور یابند.

 

معاون هماهنگ کننده قرارگاه عملیاتی غرب نزاجا، بیان کرد: اگر همسران شما  دغدغه خانه را نداشته باشند در برابر مشکلات و هر مزدوری که نگاه چپ به این آب و خاک دارد، آمادگی کامل و توان رزمی دو چندان خواهند داشت.

 

وی با تأکید بر نقش اثرگذار زنان در تقویت روحیه جهادی و پایمردی مردان، خاطرنشان کرد: روحیه همسران ارتشی خود را حفظ و تقویت کنید که اگر این چنین نبود، قطعاً شاهدحوادث بسیار تلخی در غرب کشور بودیم.

 

گفتنی است، این همایش برابر طرح های فرهنگی لبیک یا خامنه ای 5 و مصابیح از سوی قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا برگزار شد.

پایان پیام/81

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس عزت الله انتظامی اردبیل شیراز آمریکا روزنامه های ورزشی فوتبال ایران بازار مسکن آیت الله مکارم شیرازی روزنامه مرزبانان ارتش قرارگاه منطقه ای غرب نزاجا امدادرسانی به زلزله زدگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۴۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل

روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران ساری اعلام کرد: بر اساس وظیفه ذاتی نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی انجام یک فقره تبصره ذیل ماده ۵۵ به مساحت تقریبی ۷ هزار متر مربع از ید متجاوزین خارج و اعاده به وضع سابق گردید.

این ماموریت با حضور سرجنگلبان و نیرو‌های یگان حفاظت منابع طبیعی واحد بندپی شرقی و نیرو‌های حفاظت شرکتی انجام شد.

هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده وقوع هرگونه تخلف در حوزه منابع طبیعی از قبیل قطع و حمل چوب آلات جنگلی، برداشت و حمل گیاهان مرتعی، برداشت و حمل محمولات فرعی جنگلی (چلم، خزه، سرخس و...) تصرف و تخریب اراضی ملی و حریق در عرصه‌های جنگلی و مرتعی را با شماره‌های ۲۴ ساعته امداد جنگل و مرتع ۱۵۰۴ و ۱۳۹ در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • دستگیری متخلفان شکار غیر مجاز در منطقه حفاظت شده هلن
  • وقوع زلزله در این استان
  • حماسه وعده صادق بیش از هر حماسه دیگری نیازمند روایت فتح است
  • دستگیری شکارچیان غیرمجاز در منطقه هلن چهارمحال‌وبختیاری
  • رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه سرگردان و متزلزل شدند
  • آزاد سازی اراضی ملی در منطقه بندپی شرقی شهرستان بابل
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • روسیه ۲۹ پهپاد اوکراینی و ۵ «هامر» ساخت فرانسه را سرنگون کرد