Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایكنا از فارس، جواد ناسک، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خنج امروز، 29 مردادماه گفت: برنامه شاخص دهه ولایت شهرستان، روز عید غدیرخم و در جوار شهدای گمنام است.
وی افزود: برنامه‌های متنوع فرهنگی این روز با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، بسیج، سازمان تبلیغات اسلامی و برخی دیگر از دستگاه‌ها و با مدیریت هیئت شهدای گمنام تدارک شده و میزبان مردم شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ناسک ادامه داد: جشن‌های دهه ولایت این شهرستان به‌صورت خودجوش و مردمی برگزار می‌شود و مسجد اهل‌بیت، مسجد امام رضا (ع) و حسینیه چهارده معصوم، محل برگزاری بیشتر برنامه‌های این دهه است.
رئیس اداره اوقاف شهرستان خنج با اشاره به برخی دیگر از برنامه‌ها گفت: مردم روستای آشنا نیز در رسمی همه ‌ساله در جوار امامزاده شاه سردار میهمان مردم روستاهای هم‌جوار می‌شوند و این دهه را گرامی می‌دارند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاري قرآن ايكنا استان فارس اجتماعي شهرستان خنج گلزار شهدا عيد غدير

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام

                                            به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ امیرحسین فولادی اظهار داشت: از تاریخ ۲۵ اسفند ۱۴۰۲ تا دیروز بیش از ۵۰ هزار نفر از یادمان‌های راهیان نور و یادمان شهدای گمنام در سطح استان بازدید داشته‌اند.   وی افزود: سهم زیارت شهدای گمنام شهرستان‌ها افزون بر ۱۵ هزار نفر زائر و گردشگر بوده است.   فولادی یادآور شد: بیش از ۳۰۰ نفر نیز از باغ‌موزه دفاع مقدس استان نیز بازدید داشته‌اند.   وی بیان کرد: بازدید از یادمان‌ها و باغ‌ موزه توسط گردشگران و مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان نور بوده است.   به گفته فولادی در همه یادمان‌های دفاع‌مقدس و باغ‌موزه راهنمای گردشگری و راوی برای مسافران و کاروان‌ها حضور دارد.   گفتنی است مسافران نوروزی و کاروان‌های راهیان‌نور از یادمان‌های شرهانی، سه‌راهی جندالله، میمک، قرارگاه حضرت امیرالمومنین (ع)، حسینه آیت الله حیدری ایلامی و نقطه ایثار قلاویزان بازدید کرده‌اند.   استان ایلام دارای هفت یادمان دفاع‌مقدس است که مدیریت چهار یادمان با استان ایلام و سه یادمان با مرکز است.   ۴۳ یادمان شهدای گمنام در سطح استان ایلام وجود دارد.

دیگر خبرها

  • مراسم شب‌های قدر در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
  • برپایی سفره‌های افطاری ساده در جوار ۷۴ امامزاده مازندران
  • حال وهوای زائران نوروزی در گلزار شهدای کرمان
  • قزوین میزبان ۲ شهید گمنام می شود
  • برپایی مراسم شب‌های قدر در امامزاده حسین و گلزار شهدای قزوین
  • برگزاری مراسم شب‌های قدر در جوار گلزار مطهر شهدای بهشت رضا(ع) مشهد
  • جزئیات تشییع و خاک‌سپاری ۲ شهید گمنام در استان قزوین
  • بازدید ۵۰ هزار زائر و گردشگر از یادمان‌های دفاع مقدس ایلام
  • اجرای طرح‌های «ضیافت الهی» و «آرامش بهاری» در بقاع متبرکه آمل
  • تجمع دانشجویان زنجانی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی+فیلم