Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-28@05:13:03 GMT

دستگیری ۱۰۰ نفر در پرونده‌های اخیر ارز و سکه

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۰۸۶۲

خرداد:سخنگوی قوه قضاییه از دستگیری ۱۰۰ نفر در پرونده‌های اخیر ارز، سکه و خودرو خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه جلسه عالی مسئولان قضایی در جمع خبرنگاران درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده‌های اخیر اعم از ارز، سکه، خودرو و موبایل افزود: در دادسرای عمومی و انقلاب تهران برای ۳۲ نفر کیفرخواست صادر و به دادگاه انقلاب تهران ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه به این پرونده‌ها فعلاً در تهران رسیدگی می‌شود، گفت: طبق آخرین گزارش‌ها روند رسیدگی به این پرونده‌ها آغاز شده است و امیدواریم از هفته آینده دادگاه رسیدگی به این پرونده‌ها برگزار شود. 

محسنی اژه‌ای گفت: در این پرونده‌ها ۱۰۰ نفر دستگیر شدند که اکثریت آنان در بازداشت به سر می‌برند. برچسب ها: سخنگوی قوه قضاییه ، ارز ، سکه

منبع: خرداد

کلیدواژه: سخنگوی قوه قضاییه ارز سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، حمزه لقمانی افزود: از این تعداد پرونده هزار و ۴۴ فقره مربوط به تخلفات کالا و خدمات و ۲۱۷ فقره پرونده وارده مربوط به حوزه قاچاق کالا و ارز و ۹۷ فقره پرونده مربوط به حوزه بهداشت، دارو و درمان بوده است. وی ادامه داد: مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی در سه بخش قاچاق کالا و ارز، بهداشت دارو و درمان، کالا و خدمات، ۲۱۸ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال بوده است. مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: گزارش پرونده های وارده توسط بازرسان دستگاه‌های متولی و نظارتی و متولیان امر در حوزه اقتصادی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است. عملکرد این سازمان در رسیدگی به این پرونده‌ها مطلوب بوده و تلاش‌ها برای رسیدگی به آن‌ها به طور شبانه روزی بوده است.

دیگر خبرها

  • احضار ۶ نفر به کمیته انضباطی فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام
  • جریمه قاچاقچی پوشاک در شیراز
  • شعبه پیگیری دریافت رشوه در شهرداری تهران ایجاد شد | پرونده ها در این زمینه با سرعت بیشتر پیگیری می شود
  • ۲۰ درصد پرونده های محاکم مازندران مربوط به اراضی کشاورزی است
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷
  • هوشمندسازی حداکثری و عدم ارجاع پرونده‌های ناقص
  • محکومیت بیش از ۳ میلیارد ریالی یک واحد صنفی در رشت
  • محکومیت ۴ میلیاردریالی قاچاقچی سیگار در زنجان
  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • رسیدگی به هزار و ۳۵۸ پرونده تخلف در تعزیرات کهگیلویه و بویراحمد