Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از آزادسازی ۲۸۰۰۰ مترمربع زمین واحدهای راکد در شهرک‌های صنعتی مازندران خبر داد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران،سید مصطفی موسوی با اشاره به برگزاری منظم جلسات داوری و حل اختـلاف که به عنوان یکی از اقدامات مؤثر شرکت، در جهت فعال سازی واحدهای راکد است اظهار داشت: این جلسات با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک و مدیران طرح‌ها و واحدهای راکد برگزار و نسبت به آن تعیین تکلیف می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این جلسه 16 فقره از واحدهای راکد و غیرفعال در سطح شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، با حضور نماینده سازمان مورد بررسی و تعیین تکلیف قرار گرفت.

موسوی تصریح کرد: هشت فقره از پرونده‌های راکد، در جلسه دادرسی به فسخ قطعی قرارداد منجر شد.

وی بیان کرد: با فسخ هشت فقره از قراردادهای راکد، در مجموع 28 هزار و 491 مترمربع زمین آزادسازی خواهد شد که این زمین‌ها پس از طی مراحل اداری و قضایی به متقاضیان جدید واجد شرایط واگذار می‌شوند.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان

به گزارش خبرنگار مهر، تیمور پورحیدری بعد از ظهر سه شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها با اعلام ضرورت ثبت برنامه تولید توسط مدیران واحدهای صنعتی در سامانه جامع تجارت جهت تخصیص ارز اظهار کرد: برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز گیلان برای سهولت تأمین مواد اولیه خارجی تولیدات در سامانه ثبت شده است.

وی به لزوم اعلام دقیق‌تر مقدار احتیاج ارزی واحدهای صنعتی تاکید کرد و گفت: با توجه به برنامه ساماندهی بانک مرکزی برای تخصیص ارز حمایتی به واحدهای صنعتی؛ اطلاع رسانی و هماهنگی لازم برای ثبت برنامه تولید به صنایع ارزبر گیلان انجام شده است.

این مسئول با اشاره به تأمین بخشی از مواد اولیه خارجی برخی از واحدهای صنعتی از طریق بازرگانان داخلی به صورت غیر مستقیم، تصریح کرد: مشکلات ساختاری سامانه‌ها به علت هوشمند بودن آنها در سطح کلان انعکاس داده شده است و در حال رفع چالش‌های پیش روی می‌باشیم که در آینده صنایع ما با مشکل تخصیص و تأمین ارز مواجه نشوند.

وی به پایش برنامه‌های تولید ثبت شده در فاز اول و شفاف سازی امور ارزی اشارهکرد و گفت: در بررسی کارشناسی و پایش وضعیت برنامه تولید ثبت شده واحدهای صنعتی، میزان ارزبری افزون بر ۸۵ واحد صنعتی گیلان محرز و مشخص گردید.

پورحیدری ثبت برنامه تولید برای تخصیص ارز را الزامی و ضروری دانست و تاکید کرد: با توجه به حد گذاری ارزی و تعیین سقف مصارف ارزی؛ در بخش‌های صنعت، کشاورزی و دارو در سال جدید، ثبت برنامه تولید و میزان نیاز ارزی واحدهای صنعتی گیلان در سامانه جامع تجارت لازم است.

کد خبر 6099548

دیگر خبرها

  • ‌تلاش برای راه‌اندازی شهرک‌های صنعتی جدید در مناطق تقاضا محور استان فارس
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه‌گذاری خارجی در شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • خروج شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از مجموعه محیط زیست پس از ۳۰ سال
  • آزادسازی بیش از ۱۷ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی محمودآباد
  • انتقال ۱۰۰ واحد ضایعاتی دارای مجوز به شهرک صنعتی خیرآباد
  • ثبت برنامه تولید ۱۶۰ واحد صنعتی نیازمند ارز در گیلان
  • بهره‌برداری از ۱۱ واحد تولیدی با سرمایه خارجی در خراسان رضوی
  • سرقت در شهرک صنعتی سمنان/ سارق نگهبان سابق همان شرکت بود
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • آغاز واگذاری زمین در شهرک صنعتی زرند