Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-16@10:02:57 GMT

بیش از 700 کیلوگرم حشیش در کرمان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۰۹۴۳

بیش از 700 کیلوگرم حشیش در کرمان کشف شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان از کشف بیش از 700 کیلوگرم حشیش در درگیری مأموران با قاچاقچیان مواد مخدر خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس استان کرمان، محمدرضا فدا اظهار کرد: «مأموران انتظامی بخش راین شب گذشته هنگام گشت‌زنی نامحسوس در حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودرو پژو 405 مشکوک برخورد کرده و دستور ایست صادر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

فرمانده انتظامی کرمان افزود: «راننده این خودرو بدون توجه به ایست و اخطار پلیس با افزایش سرعت و استفاده از نارنجک دودزا از محل فرار و به سمت مأموران تیر‌اندازی می‌کند.»

فدا تصریح کرد: «مأموران پلیس بلافاصله اقدام به تیراندازی و تعقیب این خودرو کرده و موفق شدند، خودرو قاچاقچیان مسلح را متوقف کنند.»

وی گفت: «در این عملیات از خودرو 719 کیلوگرم حشیش و یک نارنجک دست‌ساز کشف و دو قاچاقچی دستگیر شدند.»

انتهای پیام/4062/

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم

سردار  احمدعلی گودرزی گفت: مأموران هنگ مرزی زابل مستقر در پست مراقبت پل بین‌المللی ابریشم حین کنترل خودرو‌های ترانزیتی به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و سریعاً با صدور دستور توقف، آن را مورد بررسی قرار دادند.

وی ادامه داد: مأموران با هوشیاری و تیزبینی موفق شدند محل اختفاء مواد مخدر را که به صورت ماهرانه‌ای در کابین خودرو جاسازی شده، پیدا کنند. در ادامه مقدار ۵۲۰ کیلوگرم مواد افیونی شامل ۴۰۹ کیلوگرم روانگردان شیشه و ۱۱۱ کیلوگرم تریاک را کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی فراجا با اعلام توقیف یک دستگاه خودرو سواری و دستگیری یک سوداگر مرگ در جریان این عملیات گفت: در این خصوص پرونده‌ای تشکیل شده و به همراه متهم و مواد مخدر کشف شده روانه دادسرا شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • کشف نیم تن شیشه و تریاک در پل بین‌المللی ابریشم
  • ۳۰۵ کیلوگرم مواد افیونی در زابل و زاهدان کشف شد
  • کشف بیش از یک میلیارد ریال مواد غذایی قاچاق در کاشمر
  • کشف ۱۱ دستگاه خودرو سرقتی در یزد 
  • کشف بیش از یک میلیارد کالای قاچاق در کاشمر 
  • کشف یک هزار لیتر گازوئیل قاچاق در یزد
  • کشف بیش از ۲۰ کیلوگرم حشیش از منزل ۲ متهم در فلاورجان
  • ۳۰ کیلوگرم تریاک در نائین کشف شد
  • احداث باند دوم ایست بازرسی مرصاد کرمان برای کاهش معطلی مردم
  • تعداد باندهای ایست بازرسی مرصاد افزایش می‌یابد