Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-24@08:58:20 GMT

Xperia XZ۳ هم احتمالا با یک دوربین معرفی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۰۹۵۲

Xperia XZ۳ هم احتمالا با یک دوربین معرفی خواهد شد

به تازگی، تصاویری از کیس‌های Xperia XZ۳ منتشر شده است که نشان می‌دهد فقط یک دوربین در پشت این دستگاه وجود خواهد داشت.

به گزارش قدس آنلاین، از زمانی که کمپانی سونی از تولید لنز IMX۵۸۶، یک سنسور ۴۸ مگاپیکسلی دوربین خبر داد، شایعه‌های زیادی درباره پرچمدار بعدی این شرکت به گوش رسید درباره این که قرار است این گوشی با یک دوربین تولید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از این شایعه‌ها حتی رندرهایی از این گوشی ساخته شدند و حالا اطلاعات جدیدی از پرچمدار بعدی سونی منتشر شده است. تصاویری از کیس‌های چرمی Xperia XZ۳ منتشر شده‌اند که فقط دو حفره در پشت خود دارند. یکی از این لنزها برای حسگر اثر انگشت و یکی هم برای دوربین آن است یعنی این گوشی قرار است فقط یک دوربین در پنل پشتی خود داشته باشد.

هرچند این خبرها هنوز از طرف کمپانی سونی تأیید نشده‌اند. چندین مورد از تصاویر غیر رسمی کیس‌های این گوشی هم دیده شده‌اند که در پشت خود دوربین دوگانه‌ای را نشان می‌دهند. در بین ویژگی‌های غیررسمی که برای Xperia XZ۳ معرفی شده‌اند، دوربین دوگانه‌ای دیده می‌شود که دوربین آن را مانند XZ۲ نشان می‌دهد یعنی دو لنز ۱۹ و ۱۲ مگاپیکسلی برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

البته بسیاری از کاربران هستند که مشتاق قرار داشتن یک دوربین در پشت پرچمدار سونی هستند. اگر این خبر حقیقت داشته باشد، دوربین ۴۸ مگاپیکسلی Xperia XZ۳ دوربین‌های P۲۰ Pro هوآوی و Nokia ۸۰۸ Pureview را از نظر کیفیت پشت سر خواهد گذاشت. بسیاری از دوربین‌های دوگانه‌ای که در پنل‌های پشتی گوشی‌های حال حاضر بازار جهان قرار داده شده‌اند، برای بازاریابی شرکت‌ها هستند ولی تا آنجایی که پیش رفت این اقدام برای شرکت سونی چندان جواب نداد و بازار این شرکت در زمینه تولید اسمارت‌فون با مشکل مواجه شد.

گفتنی است، در حال حاضر هیچ مدرکی از این وجود ندارد که سونی قرار است از کدام ورژن گوشی خود تولید کند اما احتمال بسیار قوی وجود دارد که این شرکت Xperia XZ۳ را در چند مدل طراحی کند که یکی از آن‌ها یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و یکی دیگر دوربین دوگانهXperia XZ۲ را داشته باشد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: دوربین سونی قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند

 سید حسین سادات حسینی، رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران، با اشاره به آمار تسهیلات تولید گوشی موبایل در سال ۱۴۰۲و عدم هماهنگی تسهیلات ارائه شده با اهداف تعریف شده در این بخش، از اعمال دقت بیشتر در صدور مجوز ساخت تلفن همراه خبر داد.

تولید گوشی موبایل با اعمال ضوابط جدید

به گزارش گجت نیوز، سید حسین سادات حسینی در این‌باره گفت:

در سال گذشته، بیش از ۱۰۰ شرکت درخواست خود را برای صدور مجوز تولید گوشی تلفن همراه ارائه کردند. پس از طی مراحل مشخص شده و دریافت برخی حمایت‌ها و تسهیلات، این شرکت‌ها فعالیت خود را آغاز کردند و مقرر شد وزارت صمت و وزارت ارتباطات، شرکت‌های درخواست‌کننده صدور مجوز را مورد بررسی و راستی‌آزمایی قرار دهند تا مشخص شود آیا امکانات و اعتبارات اختصاص‌یافته در جهت راه‌اندازی خط تولید و بهره‌برداری از آن استفاده شده است یا خیر.

به‌گفته رئیس کمیسیون تخصصی موبایل و لوازم جانبی اتاق اصناف ایران، این راستی‌آزمایی‌ها منجر به آن خواهد شد که صدور مجوزهای جدید برای تولید تلفن همراه، مشمول دقت، بررسی‌ و زمان بیشتری شود.

همچنین طبق اعلام برخی از خبرگزاری‌های داخلی، اعطای تسهیلات به شرکت‌های تولیدکننده موبایل، گامی مهم در جهت حمایت از تولید داخلی و کاهش وابستگی به واردات در این حوزه محسوب می‌شود. با این حال، نظارت دقیق بر نحوه استفاده از این تسهیلات و اطمینان از به‌کارگیری آنها در مسیر تولید، امری ضروری است تا از هدررفت منابع و سوءاستفاده احتمالی جلوگیری شود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • تصاویر واقعی از گوگل پیکسل ۸A منتشر شد/ پرچمدار گوگل در رنگ‌های جدید در راه است
  • قدرتمندترین گوشی نوبیا در تعداد محدود از راه رسید!
  • سال گذشته ۱۰۰ شرکت ایرانی برای تولید گوشی موبایل تسهیلات دریافت کردند
  • محدودیت «تیک‌تاک» در آمریکا احتمالاً هفته آینده به تصویب سنا می‌رسد.
  • بازی‌گوشی توله خرس قهوه‌ای با دوربین تله‌ای در ارتفاعات رامسر (فیلم)
  • انتخابی هوشمندانه با مطالعه راهنمای خرید بهترین دوربین سونی در 2024
  • راهنمای خرید بهترین گوشی‌های میان‌رده شیائومی – اردیبهشت ۱۴۰۲ (+عکس)
  • نکات مهمی که باید پیش از خرید شیائومی ردمی نوت 13 پرو 5G بدانید
  • گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۱ + بررسی مشخصات و دوربین Xiaomi Redmi Note 11 (۲ اردیبهشت)