Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول واحد آتش نشانی شهر اردل گفت: یک خودروی پراید حین حرکت در سه‌راه روستای شیخ محمود شهرستان اردل به علت نقص فنی دچار حریق شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجتبی نصیری مسئول واحد آتش نشانی اردل در گفت‌وگو با خبرنگار جهانبین نیوز با اعلام خبر حریق خودروی پراید در سه راه روستای شیخ محمود شهرستان اردل درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ظهر دیروز حریق یک دستگاه خودروی پراید در سه راه روستای شیخ محمود به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهر اردل اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نصیری اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری پراید حین حرکت در سه‌راه شیخ محمود به علت نقص فنی ناگهان دچار آتش‌سوزی شده و خوشبختانه راننده این وسیله نقلیه بدون آسیب دیدگی از داخل خودرو، خارج شده بود.

وی افزود: آتش‌نشانان به محض رسیدن به محل حادثه، با استفاده از تجهیزات خاموش‌کننده آتش را مهار کردند.

مسئول واحد آتش‌نشانی شهر اردل به رانندگان توصیه کرد همواره کپسول آتش‌نشانی مخصوص برای مواقع ضروری در خودروی خود نگهداری کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۹۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نساجی در شرایطی موفق شد تساوی ارزشمندی در دیدار اخیرش در ورزشگاه نقش جهان اصفهان مقابل سپاهان به دست بیاورد که محمود قائدرحمتی، ستاره قرمزهای مازندران در تقابل با تیم سابق خود با بدشانسی مواجه شد و نتوانست تا پایان در زمین بماند.

محمود قائدرحمتی که تجربه یک سال حضور در سپاهان را دارد و تجربه گلزنی برابر طلایی پوشان اصفهان را هم داشته، با انگیزه زیادی برابر مقابل این تیم قرار گرفت تا دوباره این کار را انجام بدهد و نساجی را در راه کسب نتیجه کمک کند ولی خیلی زود از زمین بیرون آمد.

هافبک بلند قامت و جنگنده نساجی مازندران در دقیقه 11 دیدار مقابل سپاهان درخواست تعویض داشت و نتوانست در بازی بماند تا فرشاد احمدزاده، بازیکن سپاهان و یاسر همرنگ، داور بازی او را تا کنار زمین همراهی کنند و سعید آقایی جانشین او شود.

البته گفته می‌شود مصدومیت قائدرحمتی جدی نیست و او در ادامه فصل می‌تواند نساجی مازندران را همراهی کند و دوباره در ترکیب این تیم قرار بگیرد.

دیگر خبرها

  • سقوط خودروی پراید به رودخانه دهستان مصیر حادثه آفرید + فیلم
  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند
  • مهار حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • اطفای حریق انبار ضایعات پلاستیکی در اصفهان
  • آتش‌سوزی در شهرک صنعتی محمود آباد/اطفا ادامه دارد
  • ۵ کشته و زخمی در ۲ حادثه رانندگی امروز استان کرمانشاه
  • ۲ کشته و ۳ زخمی در حوادث رانندگی کرمانشاه
  • ستاره قرمزها مقابل سپاهان شانس نداشت(عکس)
  • یک کشته و دو مصدوم در جاده دهدشت به پاتاوه
  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور ایواوغلی- خوی با ۵ مصدوم