Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:04:54 GMT

آغاز طرح تابستانه کتاب از فردا در سراسر کشور

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۰۹۸۰

آغاز طرح تابستانه کتاب از فردا در سراسر کشور

تهران -ایرنا- طرح تابستانه کتاب 97 از 30 مردادماه در کتابفروشی‌های عضو طرح در سراسر کشور آغاز می شود.

به گزارش ایرنا از موسسه خانه کتاب، طرح «تابستانه کتاب» با شعار «دانش گستری با حمایت از تالیف ایرانی» آغاز می شود که بر این اساس علاقه‌مندان و خریداران کتاب با همراه داشتن کارت ملی، می‌توانند از تخفیف 15 تا ٢٥ درصدی خرید کتاب در این طرح تا سقف یکصد هزار تومان استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در نهمین دوره طرح های فصلی حمایت از کتابفروشی ها، 740 کتابفروشی ثبت نام کرده اند که تاکنون 690 کتابفروشی تایید شده اند، از بین کتابفروشی های تایید شده 97 کتابفروشی در تهران، 84 کتابفروشی در اصفهان، 83 کتابفروشی در خراسان رضوی و73 کتابفروشی در قم در طرح مشارکت دارند.
از مجموع کل کتابفروشی های عضو طرح تابستانه کتاب 97، 112 کتابفروشی که عضو طرح عیدانه کتاب نبودند برای مشارکت در طرح تابستانه کتاب 97 ثبت نام کرده اند که از مجموع این کتابفروشی ها 22 کتابفروشی از تهران، 16 کتابفروشی از خراسان رضوی، 10کتابفروشی از قم در طرح تابستانه کتاب ثبت نام کرده اند.
اسامی کتابفروشی های عضو طرح تابستانه کتاب از فردا (30 مردادماه) در سایت http://tabestaneh.ketab.ir اعلام می شود.
نهمین دوره طرح های حمایتی از کتابفروشی ها با عنوان (تابستانه کتاب97) از سه شنبه 30 مردادماه در کتابفروشی های عضو طرح در سراسر کشور آغاز و در تهران به مدت هفت روز و در سایر شهرها و شهرستان ها به مدت 10 روز کتاب های تالیفی با یارانه 25 درصد و کتاب های ترجمه با یارانه 15درصد عرضه می شود.
فراهنگ**3009** 1418

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي كتاب طرح تابستانه تخفيف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم

بهروز خضری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مهاباد با اشاره به برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳، فردا همزمان با سراسر کشور در این شهرستان، گفت: این آزمون در دو نوبت صبح و بعد ازظهر روز پنجشنبه ششم و جمعه صبح هفتم اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: در این آزمون ۳ هزار و ۱۴۱ نفر داوطلب شرکت کردند که از این تعداد شرکت کننده ۶۴ درصد خانم و ۳۶ درصد آقا هستند.

خضری ادامه داد: داوطلبان رشته ریاضی و انسانی نوبت صبح و داوطلبان رشته‌های هنر و زبان نوبت عصر روز پنجشنبه و داوطلبان رشته تجربی جمعه صبح  هفتم اردیبهشت‌ماه آزمون خواهند داد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ فردا همزمان با سراسر کشور در مهاباد+فیلم
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • آغاز ثبت‌ سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا آغاز می‌شود
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی از فردا
  • «مواجهه‌ای نامتعارف با منطق هگل» در کتابفروشی‌ها
  • آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
  • کتابفروشی که خبر تعطیلی اش را شیرین کرد
  • ثبت‌ نام کتابفروشی‌ ها در سامانه «بازار کتاب»