Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال برنامه داریم تا دهستان‌های قرارگاه پیشرفت آبادانی را در استان افزایش دهیم گفت: هفته دولت ۵۸ طرح محرومیت‌زدایی در استان به بهره‌برداری می‌رسد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸ استانها خراسان جنوبی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، سردار علی قاسمی ظهر امروز در نشست صمیمانه فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اصحاب رسانه ضمن اشاره به کنگره ملی دو هزار شهید استان اظهار داشت: کنگره  شهدا از آن همه مردم است و در این راستا  28 کمیته تشکیل شده و مدیران استانی مسئول کمیته‌ها بوده و  در رأس آن امام جمعه و استاندار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: تمام ساختار اداری شرکت‌ها و سمن‌ها برای هر چه بهتر برگزار شدن کنگره ملی دو هزار شهید درگیر هستند و جمعی 300 نفری دست اندر کار هستند. 

 فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: همه ما مسئول هستیم تا فرهنگ ناب را گسترش دهیم و از چند ماه گذشته تلاش شد تا در همه شهرستان‌های خراسان جنوبی یک یادواره شهرستانی برگزار شود و برای برگزاری حدود 400 یادواره برنامه‌ریزی شده است.

قاسمی بیان کرد: 120 گروه کار جمع‌آوری نواقص پرونده‌ها و کسری‌ها را انجام داده و مصاحبه با خانواده‌های شهدا در حال انجام است و جشنواره کتاب جیبی را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تدوین 2 هزار کتاب جیبی و 160 عنوان کتاب در حال اجرا است.

وی افزود: مصاحبه با همسران شهدا، فرزندان شاخص شهدا انجام شده و چند کتاب برای یادواره شهدای زن در خراسان جنوبی در حال انجام است.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: مردم مدیریت کار را در برگزاری بهتر کنگره  بر عهده دارند و تا جایی که امکان دارد اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.

قاسمی عنوان کرد: یادواره‌های شهدا در حال برگزاری است و  در استان مسابقات ورزشی فرهنگی و اردوی فرهنگی دانش‌آموزی که انجام می‌شود با نام شهدا بوده است.

وی بیان کرد: نقش اقشار مختلف در دفاع مقدس و نقش شهرستان‌های مختلف استان در دفاع مقدس کتاب می‌شود و این کنگره تصویب برنامه‌های آن ملی است که امسال علاوه بر خراسان جنوبی، استان‌های کرمان، البرز و قزوین نیز تا پایان سال کنگره ملی شهید  برگزار می‌کنند.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی اظهار داشت: سال 97 را سال شهدا در خراسان جنوبی می‌دانیم و در این زمینه نقاشی دیواری، المان، تپه نویسی، تندیس شهدا برای هر اداره، همایش بچه‌های مسجد و جشنواره فیلم کوتاه را داریم و در موضوع تولید در همه بخش‌ها 300 برنامه رادیویی تلویزیونی اجرا می‌شود.

قاسمی با اشاره به دیگر برنامه‌های سپاه خراسان جنوبی گفت: 300 برنامه مصوب بسیج و سپاه داریم و 50 درصد توان سپاه درگیر کنگره شهدا است و در استان خراسان جنوبی به جز نیروی دریایی همه بخش‌های دیگر را داریم. 

وی افزود: یگان مردم پایه یک روز نبوده که در پادگان باشد و همیشه در حال ماموریت است و در گروه‌های جهادی حضوری فعال دارد.

فرمانده سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: توسط قرارگاه محرومیت‌زدایی استان در هفته دولت 58 طرح افتتاح می‌شود و قرارگاه پیشرفت و آبادانی در 130 روستا کار عمرانی را دنبال می‌کند و در موضوع بسیج مناطق محروم نیز طرح جوادالائمه(ع) در نقاط آسیب پذیر اجرا می‌شود.

انتهای پیام /ح

R41348/P1357/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۰۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی

حسینی مسئول کتابخانه تخصصی کودک در طبس گفت: با توجه به علاقه‌مندی خودم به کتاب و کتابخوان کردن جامعه از سنین پایین به فکر ایجاد کتابخانه تخصصی برای کودکان و نوجوانان افتادم.

وی افزود: با همسر و فرزندم تصمیم گرفتیم برای هدف ارائه کتاب‌های با کیفیت به کودکان و نوجوانان قدم برداریم و به سراغ تهیه کتاب خوب بریم.

حسینی اولین مسئله در انتخاب کتاب خوب انتخاب ناشر معتبر اعلا م کرد و گفت: ناشری که در موضوعات مختلف سیاسی اجتماعی هنری و رده‌های سنی مختلف کار می‌کند نمی‌تواند در بحث تخصصی خوب عمل کند به همین منظور ما فقط با ناشر‌هایی کار می‌کنیم که به صورت تخصصی در حوزه کودک و نوجوان کار می‌کنند.

وی ادامه داد: پس از ناشر، انتخاب نویسنده هم بسیار مهم است، زیرا نویسنده یک داستان تعیین می‌کند یک موضوع چطور برای کودکان نوشته و روایت شود و چه پیامی را به مخاطب منتقل کند.

مسئول کتابخانه تخصصی کتاب در طبس گفت: ارتباطی که در کتابخانه بین کتابدار و کودک و یا والدین کودک ایجاد می‌شود خیلی سازنده است و در دراز مدت تاثیرات خوبی در زندگی و تفکر آنان به جای می‌گذارد.

وی افزود: با هزینه اولیه ۶۰۰ میلیون تومان کتاب‌های کودک برای این مجموعه خریداری کردم و در حال حاضر این کتابخانه ۵هزار و۵۰۰ جلد کتاب دارد.

حسینی بیان کرد: فضاسازی در کتابخانه به صورت کامل انجام شده، از میز و صندلی‌های رنگی گرفته تا کفپوش‌های رنگی و قفسه‌های سفید، محیطی گرم و لذت بخش برای کودکان فراهم کنیم.

مسئول کتابخانه تخصصی کودک در طبس گفت: یکی از کار‌های مهم دیگر ما ایجاد سایت برای کتابخانه است، در این سایت قرار است کاربر‌ها یا والدینشان به ازای هر سه کتاب که نظرشان در مورد کتاب را در سایت ثبت می‌کنند پاداش دریافت کنند.

وی همچنین بیان کرد: قرار است هر هفته دو شب و هر شب به مدت نیم ساعت برای کودکان در فضای اسکای روم قصه‌گویی داشته باشیم.

از دیگر برنامه‌های برای این کتابخانه میتوان به برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های قصه‌گویی و داستان نویسی اشاره کرد.

ساعت کاری کتابخانه از ساعت ۹ تا ۱۲ و عصر‌ها از ساعت ۵ تا ۸ باز می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افتتاح اولین کتابخانه تخصصی مستقل کودک در خراسان جنوبی
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • افتتاح ۱۱۷ طرحِ محرومیت زدایی در بم
  • خراسان شمالی آماده برگزاری یادواره شهدای غریب در اسارت
  • یادواره "شهدای غریب در اسارت" خراسان شمالی برگزار می شود
  • شناسایی ۱۴ شهید غریب اسارت در خراسان شمالی
  • بررسی طرح های عمرانی و محرومیت زدایی پیرانشهر
  • احیای حساب ۱۰۰ امام(ره) گامی بلند در محرومیت زدایی روستاها
  • عملیات «وعده صادق» مصداق بارز وعده الهی است
  • توزیع دومین کاروان حمایتی سپاه دربین سیل زدگان جنوب سیستان وبلوچستان