Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان-  رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: سرعت زیاد یک دستگاه پژو ۲۰۶ در محور "دالکی - کنارتخته" منجر به تصادف زنجیره‌ای چند خودرو شد.

 سرهنگ جابر پاپری در گفتگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان  اظهار داشت: یک دستگاه خودرو پژو ۲۰۶ که در محور "دالکی - کنارتخته" در حرکت بود؛ به دلیل سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل آن، واژگون شده و به لاین مقابل منحرف شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: این خودرو در لاین مخالف همزمان به ۲ خودرو "ایسوزو" که از سمت شیراز به سوی دالکی در حرکت بودند، برخورد کرده و سپس به بیرون از جاده واژگون می‌شود.

سرهنگ پاپری تصریح کرد: یک خودرو مزدا ۳ که پشت خودرو ۲۰۶ در حرکت بود، تلاش داشت که دچار سانحه نشود، ولی واژگون و به پایین جاده منحرف شد.

رئیس پلیس راه استان با بیان اینکه در این حادثه، یک نوجوان ۱۴ ساله در خودرو پژو در دم جان باخت، گفت: ۳ سرنشین این خودرو و ۴ سرنشین خودرو مزدا ۳ مصدوم و به بیمارستانی در "برازجان" منتقل شدند و راننده "ایسوزو" که به صورت سطحی زخمی شده بود به صورت سرپایی مداوا شد.

رئیس پلیس راه استان بوشهر با اشاره به اینکه دلیل نهایی حادثه در دست بررسی است به رانندگان توصیه کرد: در راه‌های دو طرفه، سرعت مطمئنه را رعایت کرده، ضمن خودداری از انحراف به چپ از سرعت و سبقت غیرمجاز بپرهیزند تا حادثه‌ای برای خود و دیگران به وجود نیاورند.

 انتهای پیام /

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تصادف مرگبار تصادف زنجیره ای مرگ نوجوان پلیس راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: با اعلام حادثه غرق‌شدگی در استخر یک باغ به مرکز اورژانس اصفهان، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.
عباس عابدی افزود: در این حادثه که در خمینی‌شهر رخ داده بود، یک پسربچه چهارساله مصدوم و به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شد.

وی گفت: تصادف زنجیره‌ای خودرو‌های ۲۰۶، مینی‌بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در محدوده پل تمدن ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن در این حادثه مصدوم و هفت نفر از آنها به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • غرق شدگی پسربچه و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • ۲ تصادف زنجیره‌ای در اصفهان ۱۷ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای در اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • تصادف زنجیره‌ای اتوبان ذوب‌آهن با ۷ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ / تصادف زنجیره‌ای در محدوده پل تمدن با ۱۰ مصدوم
  • دو کشته و ۵ زخمی در محور قاین
  • ۲ فوتی و ۵ مصدوم در تصادف محور قاینات
  • تصادف در محور ایذه یک کشته و ۴ مصدوم برجا گذاشت
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان