Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@16:26:31 GMT

افتتاح 1424 پروژه مختلف طی هفته دولت در قزوین

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۱۰۰۹

افتتاح 1424 پروژه مختلف طی هفته دولت در قزوین

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در نشست تشریح پروژه های هفته دولت که صبح امروز با حضور اصحاب رسانه در سالن اجتماعات دفتر استاندار برگزارشد با اشاره به افتتاح و بهره برداری از پروژه های مختلف طی این هفته در قزوین گفت: 1424 پروژه مختلف با اعتباری بیش از 651 میلیارد تومان طی هفته دولت در قزوین افتتاح می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زاهدی به تشریح پروژه های مذکور پرداخت و افزود: از این پروژه ها 1147 پروژه در بخش عمرانی با اعتبار 448 میلیارد تومان خواهدبود که دستگاه های بنیاد مسکن و برق و آب فاضلاب روستایی و شهری و راه و شهرسازی و... متولی اجرای آن هستند.

وی ادامه داد: 146پروژه اقتصادی با حدود بیش از 127 میلیارد تومان به بهره برداری خواهد رسید که مربوط به امور آب، جهادکشاورزی، منابع طبیعی، آب منطقه ای و صنعت می شود.

استاندار قزوین افزود: همچنین 131پروژه فرهنگی و اجتماعی با اعتبار بیش از 75میلیارد تومان برای افتتاح در این هفته تدارک دیده شده است.

نماینده عالی دولت در قزوین با ادای احترام به شهدای هفته دولت شهیدان رجایی و باهنر اذعان کرد: این شهیدان از مقام بالایی برخوردار هستند که باید یاد و خاطره آنها همیشه زنده نگه داشته شود.

زاهدی افزود: دو نوع ترور شخصیتی و فیزیکی داریم که بنی صدر همواره بدترین الفاظ را نثار شهید رجایی می کرد ولی با این وجود ایشان متانت به خرج می داد و کوچکترین توهینی به وی نمی کرد.

وی خاطرنشان کرد: ویژگی های رفتاری و اخلاقی شهیدبابایی را همه شنیده اند و نیازی به تعریف ندارد.

نماینده عالی دولت در قزوین با اشاره به شعار هفته دولت امسال"شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی" افزود: شفافیت در نظام اداری و اجرایی ضروری است چراکه موجب کاهش فساد می شود و رسانه ها در این زمینه نقش اساسی دارند.

زاهدی بیان کرد: انقلاب در شرایطی شکل گرفت که دین افیون جامعه بود و از طرفی هم موتورمحرکه انقلاب ها در دنیا طبقات اجتماعی هستند.

نماینده عالی دولت در قزوین با اشاره به حضور یکی از اعضای دولت در این هفته در استان ابراز کرد: یکی از اعضای دولت جهت افتتاح پروژه ها در استان حاضر خواهد شد و شورای اداری هم با حضور این مسئول برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به تقارن هفته دولت با هفته فرهنگی قزوین افزود: اجرای شب های فرهنگی قزوین توسط میراث فرهنگی در این هفته اتفاق خواهدافتاد.

 استاندار قزوین درخصوص استفاده از مدیران غیربومی در استان اظهارکرد: معتقد به چرخش مدیران در نقاط مختلف کشور هستم.

زاهدی درمورد پروژه قطار شهری استان قزوین هم ابرازکرد: مقدمات اجرایی این پروژه درحال انجام است و امیدواریم در اسرع وقت افتتاح شود.

وی با اشاره به تعدیل نیرو در ارگان های مختلف اذعان کرد: متاسفانه به دلیل شرایط اقتصادی هر ماه شاهد تعدیل نیرو هستیم.

استاندار قزوین درخصوص طرح منع بکارگیری بازنشستگان در دولت و اینکه او شامل این طرح می شود یا نه هم توضیح داد: من جزو لیست بازنشستگان نیستم و کماکان در استانداری قزوین باقی خواهم ماند.

زاهدی درمورد سوال از رئیس جمهور توسط نماینده ها هم گفت: به نظرم زمان مناسبی برای این کار نبود ولی با این وجود رئیس جمهور به سوال نمایندگان پاسخ خواهدداد.

وی با اشاره به شناسایی انبارهای احتکار کالا گفت: حدود 240 انبار شناخته شده در استان داریم که موظفند موجودیشان را اعلام کنند و قطعا نیروهای سپاه و بسیج و اطلاعات کار شناسایی انبارهای احتکار را انجام می دهند که در این زمینه هم تاکنون انبارهایی شناسایی شده است.

"علی فرخزاد" معاون عمرانی استاندار هم در این نشست از اتخاذ تدابیر لازم برای کشتارگاه زیاران خبرداد.

فرخزاد درمورد پروژه انتقال آب از سد طالقان به قزوین هم گفت: در این پروژه مشکل تملک در آستان قدس رضوی حل شده است.

وی اذعان کرد: استاندار قزوین به صورت جدی پیگیر احداث سالن شش هزار نفری قزوین است تا با افتتاح آن کمک شایانی به بخش ورزش شود.

معاون عمرانی استاندار درمورد پل امام رضا(ع) هم گفت: احداث این پل در طرح جامع ترافیکی تصویب شده است.

فرخزاد با اشاره به پروژه های نیمه تمام استان ابرازکرد:400پروژه نیمه تمام در استان داریم که برای تکمیل و بهره برداری به 2500 میلیارد تومان اعتبار نیازدارند.

"منوچهر حبیبی" معاون اقتصادی استاندار هم در این نشست درمورد صادرات غیرنفتی استان گفت: در سا 96 با رشد 36درصدی در این زمینه مواجه بودیم ضمن اینکه در چهارماهه نخست امسال هم این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

حبیبی افزود: 10 درصد انرژی بادی کشور در استان قزوین تولید می شود.

وی اذعان کرد: مجموع سرمایه گذاری خارجی استان یک و نیم میلیارد دلار است.

معاون اقتصادی استاندار با اشاره به تامین کالاهای اساسی مردم افزود: تامین کالاهای اساسی مردم جزو اولویت های اساسی ماست و مردم نگرانی در این زمینه نداشته باشند چراکه این کالاها به اندازه کافی در استان ذخیره سازی شده است.

حبیبی از 37مورد برخورد با محتکران هم خبرداد و گفت: کالاهای احتکاری به زودی وارد بازار می شوند.

وی ادامه داد: 1275واحد نیمه تمام دارای بالای 20درصد پیشرفت فیزیکی در استان شناسایی کردیم که امیدواریم این واحدها به زودی تکمیل و به بهره برداری برسند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آستان قدس رضوی اصحاب رسانه انقلاب دلار دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا

پروژه چند منظوره سد و نیروگاه «اومااویا» سریلانکا که ساخت آن توسط شرکت‌های ایرانی انجام شده است، صبح امروز با حضور سید ابراهیم رئیسی افتتاح شد.

نیروگاه زیرزمینی به ظرفیت ۱۲۰ مگاوات، تأمین آب مورد نیاز ۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی و انتقال ۱۴۵ میلیون مترمکعب آب از جمله اهداف این پروژه بوده است.

حفاری تونل عمودی به طول ۶۱۸ متر، اجرای پوشش فلزی به وزن تقریبی ۱۰۰۰ تن، نصب و احداث نیروگاه در عمق ۷۵۰ متری زمین باعث شده این پروژه جزو پروژه‌های منحصربه‌فرد مهندسی محسوب شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (ویدیو) افتتاح ابرپروژه ایرانی در سریلانکا
  • اخبار سیاسی ۵اردیبهشت؛ تاکید رهبر انقلاب بر حال خوب کارگران/افتتاح «اومااویا» با حضور رئیسی
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می طلبد
  • افتتاح ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا پایان سال
  • فعال کردن ۳۵۰ هزار میلیارد ریال صنایع راکد لرستان نگاه ویژه دولت را می‌طلبد
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • رئیسی فردا یک سد در سریلانکا افتتاح می‌کند
  • برخی رشته‌های تخصصی پزشکی در حال حذف شدن است
  • توجه ویژه دولت سیزدهم به مقوله فرهنگ
  • پروژه جاده جنگل لواسانات افتتاح می شود