Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وبسایت برنامه ۹۰»
2024-05-08@17:46:27 GMT

معرفی بازیکنان برتر هفته چهارم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۱۰۶۲

معرفی بازیکنان برتر هفته چهارم

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - بهترین بازیکنان هفته‌ی چهارم لیگ برتر به انتخاب گروه آنالیز برنامه نود مشخص شدند.

به گزارش وب‌سایت نود، گروه آنالیز برنامه نود، هر هفته با بررسی بازی‌های لیگ برتر به بازیکنانی که بیش از ۳۰ دقیقه در هر بازی حضور داشتند نمره‌ای بین ۱ تا ۶(ضعیف‌ترین) می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این نمرات برای افرادی که تیم فانتزی دارند هم حائزاهمیت است.
بر اساس قوانین فوتبال فانتزی بازیکن برتر هر بازی سه امتیاز می گیرد و بازیکنان دوم و سوم به ترتیب دو و یک امتیاز می گیرند.
اگر شما در فوتبال فانتزی عضو هستید حتما برایتان مهم است که متوجه شوید آیا از قبال داشتن بازیکن برتر امتیاز گرفته‌اید یا خیر؟

سپیدرورد صفر- پدیده 2

همان طور که انتظار می‌رفت پدیده‌ای‌ها موفق شدند این بازی را از میزبان خود سپیدرود که اصلا حال و روز خوبی هم ندارد، برنده شوند. در این بازی سعید صادقی با دو پاس گلی که داد بهترین بازیکن زمین شد. حسین مهربان و محمدرضا خلعتبری هم دوم و سوم‌اند.

1. سعید صادقی (پدیده) 2. حسین مهربان(پدیده) 3. محمدرضا خلعتبری(پدیده)

پیکان یک- ماشین سازی یک

پیکانی‌ها بعد از برد پر گل مقابل سایپا، این هفته در زمین خودشان مقابل ماشین سازی با نتیجه‌ی یک بر یک متوقف شدند. عملکرد دروازه‌بان‌های دو تیم در این بازی خوب بود و فرناندو ده خسوس دروازه‌بان ماشین سازی بهترین بازیکن زمین شد.

1. فرناندو ده خسوس (ماشین سازی) 2. وحید شیخ ویسی (پیکان) 3. محمد خرم‌الحسینی (ماشین سازی)

پارس جنوبی جم یک- استقلال تهران صفر

اولین باخت این فصل استقلال تهران در لیگ برتر مقابل پارس جنوبی جم رقم خورد. جمی‌ها موفق شدند میهمان تهرانی خود را با یک گل شکست دهند. در این بازی هر سه بازیکن برتر زمین از پارس جنوبی جم بودند و مجتبی لطفی بازیکن زمین شد.

1. مجتبی لطفی (پارس جنوبی جم) 2. محمد ستاری (پارس جنوبی جم) 3. روح‌الله سیف‌اللهی (پارس جنوبی جم)

فولاد خوزستان 2- نساجی مازندران یک

فولاد خوزستان دومین برد خانگی خود را در حالی بدست آورد که از نساجی مازندران با یک گل عقب بود اما در نهایت توانست 2 بر یک از سد میهمان خود بگذرد. در این بازی حسن بیت سعید بهترین بازیکن زمین شد.

1. حسن بیت سعید (فولاد خوزستان) 2. سینا مریدی (فولاد خوزستان) 3. محمد آبشک (نساجی مازندران)

تراکتورسازی تبریز یک- سایپا صفر

اولین برد این فصل تراکتورسازی در لیگ برتر مقابل سایپا و با تک گل دانیال اسماعیلی‌فر بدست آمد. اسماعیلی‌فر که گل برتری تراکتوری‌ها را زد، بهترین بازیکن زمین هم شد.

1. دانیال اسماعیلی‌فر (تراکتورسازی) 2. محمدرضا مهدی‌زاده (تراکتورسازی) 3. احسان پهلوان (تراکتورسازی)

ذوب‌آهن یک- سپاهان 2

جذاب‌ترین بازی این هفته دربی اصفهان بود. این بازی را شاگردان امیر قلعه‌نویی در تیم سپاهان با نتیجه‌ی 2 بر یک بردند. مهرداد محمدی، عزت‌الله پورقاز و محمد رضا حسینی که که 3 گل مسابقه را به ثمر رساندند بهترین بازیکنان زمین شدند.

1. مهرداد محمدی (سپاهان) 2. عزت‌الله پورقاز (سپاهان) 3. محمدرضا حسینی (ذوب‌آهن)

پرسپولیس صفر- نفت مسجد سلیمان صفر

پرسپولیس برای دومین هفته‌ی پیاپی متوقف شد. شاگردان ویسی به خوبی توانستند پرسپولیسی‌ها را در ورزشگاه آزادی کنترل کنند و موسی کولیبالی مدافع میانی این تیم هم بهترین بازیکن زمین شد.

1. موسی کولیبالی (نفت مسجد سلیمان) 2. میلاد فراهانی (نفت مسجد سلیمان) 3. بشار رسن (پرسپولیس)

استقلال خوزستان 2- صنعت نفت آبادان 2

پر گل‌ترین بازی این هفته در اهواز برگزار شد و برنده‌ای هم نداشت. در این بازی که به تساوی 2 بر 2 انجامید، وحید خشتان آقای گل فعلی لیگ برتر با 2 گلی که برای استقلال خوزستان زد توانست بهترین بازیکن زمین شود.

1. وحید خشتان (استقلال خوزستان) 2. کرار جاسم (صنعت نفت آبادان) 3. میلاد جهانی (صنعت نفت آبادان)

1870

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: داخلی اختصاصی لیگ برتر ایران ویژه فوتبال فانتزی جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته مسابقات و حواشی لیگ از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)

به گزارش ورزش سه، بازیکنان استقلال خوزستان پس از گلزنی جواد آقایی‌پور شادی زاید الوصفی انجام دادند و در گوشه‌ای از زمین به خوشحالی پرداختند، این خوشحالی‌های از ته دل پس از پایان سوت مسابقه هم ادامه داشت و در هر گوشه‌ای زمین تعدادی از بازیکنان به خوشحالی مشغول بودند.

آقایی‌پور که گل فوق‌العاده زیبا و ارزشمندی را به ثمر رسانده بود پس از گل به سمت سکوهایی رفت که هواداران استقلال خوزستان حضور داشتند و به همراه دیگر بازیکنان تیم با مشت کردن دست‌های خود و فریادهای بلندی که می‌زدند انرژی و هیجانشان را تخلیه می‌کردند.

این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی به پایان رسید و این تک امتیاز از خانه تیم قدرتمند سپاهان به اهواز برده شد و در ادامه فصل می‌تواند برای آبی‌های خوزستان سرنوشت ساز باشد.

پس از پایان بازی هواداران استقلال خوزستان بازیکنان و کادرفنی این تیم را به شدت تشویق کردند و بازیکنان استقلال خوزستان هم با هیجان خاصی به آنها ابراز احساسات می‌کردند.

در ادامه تصاویری جالب از خوشحالی بازیکنان استقلال خوزستان را مشاهده می‌کنید:

دیگر خبرها

  • جوایز پایان فصل چلسی؛ همه چیز برای کول پالمر
  • حرکات برتر ویکتور ومبانیاما ستاره تیم سن آنتونیو اسپرز / فیلم
  • بهترین بازیکن دفاعی NBA معرفی شد
  • بهترین بازیکن دفاعی سال NBA معرفی شد
  • فراز، رودرروی صخره سخت قعرنشینان لیگ
  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • فریاد‌هایی که سکوت نقش‌جهان را شکست (عکس)
  • نکونام: بهترین بوده‌ایم، بهترین هستیم و باید بهترین باشیم
  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • سپاهان 0-0 استقلال خوزستان / گزارش زنده