Web Analytics Made Easy - Statcounter

احتمال سیل در شهرستان کلاله، فرماندار و جمعی از مسئولین را به میدان آورد تا برای جلوگیری از خسارات احتمالی، تمهیداتی در نظر گرفته شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلاله خبر، محمد حمیدی فرماندار به همراه شهردار و اعضای شورای شهر کلاله بمنظور جلوگیری از آبگرفتگی در سطح شهر و رودخانه ها و حاشیه روستاها از مناطق بحرانی شهر بازدید و دستورات لازم را برای بازگشایی جداول و غیره صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کلاله در حاشیه این بازدید گفت: با توجه به گزارش سازمان هواشناسی در پی پیش بینی  بارش شدید باران در شهرستان، تمهیدات لازم جهت پیشگیری از خطرات احتمالی ناشی از بارندگی‌ در نظر گرفته شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود

فرماندار شهرستان پردیس از برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی با ۹۰ شعبه اخذ رای در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، جلسه ستاد انتخابات شهرستان به ریاست محسن قضاتلو فرماندار و رئیس هیئت اجرایی برگزاری انتخابات پردیس و با حضور معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرماندار، بخشداران و مدیران واحدهای فرمانداری در سالن جلسات این فرمانداری برگزار و پیرامون نحوه برگزاری انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در پردیس مباحث مختلفی مطرح شد.

فرماندار شهرستان پردیس در این نشست با اشاره به اینکه انتخابات دور دوم در شهرستان به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد، اظهار کرد: در جلسه هیأت اجرایی که هفته گذشته برگزار شد، جانمایی و تعیین شعب اخذ رأی در دستور کار قرار گرفت و مقرر شد، شهرستان پردیس با ۹۰ شعبه اخذ رأی انتخابات را برگزار کرده و برنامه‌ریزی‌ها باید بر این اساس صورت بگیرد.

در ادامه دبیر ستاد انتخابات به بیان اولویت‌ها و موارد مهم پرداخته و رؤسای کمیته‌ها نیز موارد خود از جمله آسیب شناسی و نقاط ضعف و قوت دوره گذشته را مطرح کردند.

منبع: فارس

کد خبر 745660

دیگر خبرها

  • کلنگ طرح توسعه ناحیه صنعتی روستای دهنه در شهرستان کلاله به زمین زده شد
  • دور دوم انتخابات مجلس در پردیس برگزار می‌شود
  • مصدومان ما در حال رقصند!
  • مرگ دردناک جوان ۲۴ ساله در آب های اطراف مسجد سلیمان / جسد از آب بیرون کشیده شد
  • برنامه ریزی برای راه اندازی ساخت اتاق اتوبوس و تریلی در واگن سازی زرند
  • (عکس) سردار آزمون به تیم برنده رفت
  • قطعی گاز در برخی مناطق شهرستان کلاله
  • تمهیدات ستاد بحران سراوان برای مقابله با سیلاب احتمالی اتخاذ شد
  • گزارش ماندی نایت راو 15 آوریل؛ قهرمان جهان کمربندش را تحویل داد/ اخبار WWE
  • احتمال کاهش اینتاکدهای مالیاتی تا خرداد