Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، سرهنگ ابراهیم امرانی امروز در جمع خبرنگاران به آیین نامه جدید اجرای طرح جریمه مشمولان غایب اشاره کرد و افزود : مشمولان غایبی که دارای 8سال غیبت هستند، می توانند تا پایان امسال اقدام به پرداخت جریمه کنند واز کارت پایان خدمت بهرمند شوند.
وی ادامه داد:مشمولین متولدسال 71 و ماقبل آن به شرطی که 8 سال یا بیشتر از آن غیبت داشته باشند می توانند تا پایان سال 97به ازای هریک سال غیبت برای پرداخت جریمه غیبت سنوات و اخذ کارت معافیت اقدام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: در صورتی که مشمولان غایب در این خصوص اقدامی نکنند 10 درصد نیز به میزان جریمه این افراد اضافه خواهد شد.
این مقام انتظامی گفت : مبلغ جریمه برای مشمولان زیر دیپلم 10میلیون تومان ، دیپلم 15میلیون تومان ، فوق دیپلم 20میلیون تومان ، لیسانس 25میلیون تومان ، فوق لیسانس 30میلیون تومان ، دکترای عمومی 35میلیون تومان ، دکترای تخصصی غیر پزشکی 40میلیون تومان و دکترای تخصصی پزشکی 50 میلیون تومان است.
وی به تخفیفات ویژه این طرح هم اشاره کرد و افزود: به ازای داشتن همسر و فرزند، هرکدام 5 درصد و برای افراد تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی 50 درصد تخفیف اعمال می‌شود.
معاون وظیفه عمومی فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی درباره مبلغ هزینه ودیعه سربازان که قصد سفر به خارج از کشور را دارند گفت:مشمولان باید برای سفرهای زیارتی 3 میلیون تومان، سیاحتی 15 میلیون و علمی 8 میلیون ودیعه پرداخت کنند.
وی افزود:مدت سفرمشمولان حداکثر 30 روز است و اگر به موقع به کشور بازنگردندشش ماه تا یک سال ممنوع الخروج می‌شوند و متجاوز از یک ماه تاخیر، ضمن یکسال ممنوع الخروجی، ودیعه به نفع دولت ضبط می‌شود.
وی با اشاره به ماده 58 قانون خدمت وظیفه عمومی گفت : هر مشمولی که چنانچه در زمان صلح کمتر از سه ماه سابقه غیبت داشته باشند به سه ماه و چنانچه بیش از سه ماه مرتکب غیبت شوند به شش ماه اضافه خدمت تنبیه میشود و در صورت غیبت بیش از یکسال ضمن تنبیه به شش ماه اضافه خدمت به عنوان سرباز فراری محسوب و به مراجع قضایی معرفی خواهد شد.
سرهنگ امرنی همچنین گفت : تلفن 096480 دروقت اداری پاسخگوی سوالات مشمولان است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مشمولان غایب سربازی جریمه خدمت آذربایجان شرقی مهلت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فدراسیون والیبال، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از ۱۸ بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

میلاد عبادی‌پور (کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانای بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ هستند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)، علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

لازم به ذکر است که در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر ۱۴ بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، ۴ بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب ۱۴ نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

کد خبر 6087444 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • (ویدئو) بازگشت آخرین پادشاه مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • (ویدئو) بازگشت پادشاه سابق مصر پس از ۷۲ سال غیبت
  • یارانه ۶۰۰ هزار تومانی برای مادرانِ فرزندان کمتر از دوسال
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • خبر مهم برای مشمولان؛ به جای سربازی در این نهاد خدمت کنید
  • مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
  • راه‌اندازی پلتفرم آموزشی مهارت‌افزایی برای مشمولان نظام وظیفه/ایجاد نئو بانک صنعتی
  • ببینید | سبب غائب شدن امام زمان(عج) کیست؟
  • پایان خردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب یا تکمیل موجودی جشنواره حساب‌های قرض الحسنه پس انداز بانک ملت