Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست؛ به اطلاع آن دسته از بیمه گزاران بیمه های عمر شرکت بیمه توسعه که پیش از این درخواست بازخرید بیمه نامه خود را به شرکت سهامی بیمه ایران تحویل نموده و مبالغ ارزش بازخرید به حساب آنان واریز نگردیده، می رساند که 379 فقره بیمه نامه به شرح فایل پیوست دارای نقص مدرک می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


لذا ضروری است این دسته از بیمه گزاران تایید شماره حساب شبا و رونوشت کارت ملی خود را در اسرع وقت به شماره دورنگار 88881571-021 فکس نموده یا از طریق پیام رسان سروش به شماره 09909043289 ارسال نمایند. بیمه گزاران مذکور می توانند به منظور هماهنگی و پیگیری ارسال مدارک با شماره 88887020 داخلی 127 یا 683 شرکت بیمه توسعه تماس حاصل فرمایند.

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بیمه عمر بیمه ایران نقص مدارک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار عمره‌گزاران اعلام شد

شماره عمره‌گزاران در عربستان با به نیمه رسیدن ماه رمضان، به بیش از هشت میلیون نفر رسید.

به گزارش ایسنا، براساس آخرین آمار به‌روزشدۀ وزارت حج و عمره عربستان، از ابتدای فصل عمره تاکنون ۸ میلیون و ۲۳۵ هزار و ۶۸۰ عمره‌گزار از خارج عربستان به این کشور وارد شده‌اند. از این تعداد، ۷ میلیون و ۲۵۹ هزار و ۵۰۴ نفر عمره خود را به پایان رسانده‌اند و حدود ۹۷۶ هزار و ۱۷۶ عمره‌گزار هنوز در عربستان هستند.

گزارش آماری وزارت حج و عمره عربستان همچنین نشان می‌دهد سفرهای زمینی با ۹۸۰ هزار و ۵۵۶ ورود، پس از آن سفر هوایی با ۷۰۰ هزار و ۹۸۳ نفر و دریایی با ۵۴ هزار و ۱۴۱ نفر به ترتیب پرطرفدارترین مسیر عمره‌گزاران بوده است.

فرودگاه بین‌المللی محمد بن عبدالعزیز نیز دارای یک میلیون و ۹۱۹ هزار و ۹۷۱ ورود و یک میلیون و ۴۳۷ هزار و ۸۴۹ خروج بوده که میانگین جابه‌جایی آن روزانه ۶ هزار و ۵۷۹ ورود و ۵ هزار و ۶۱۳ خروج عمره‌گزاران بوده است.

این آمارها درحالی با به نیمه رسیدن ماه رمضان اعلام شده که هنوز وضعیت عمره ایرانی‌ها مشخص نشده است، درحالی که پیش‌تر مسئولان سازمان حج و زیارت و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان متولی حج و عمره ایرانی‌ها، از تلاش‌هایی برای حضور زائران ایرانی در عمره به ویژه عمره رمضانیه پس از ۹ سال وقفه، سخن گفته بودند.

قرار بود اعزام زائران ایرانی به عمره از دی‌ماه سال ۱۴۰۲ آغاز شود، که به دلیل آنچه نقص فنی و صادر نشدن مجوز به شرکت‌های هواپیمایی ایران اعلام شد، تا کنون به سرانجام نرسیده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اینتر آماده فروش والنتین کاربونی با بند بازخرید
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمایه
  • بازدهی ۷۸ درصدی سهام بیمه ملت در بازار سرمای
  • گام نخست باشگاه هسته‌ای بریکس با حضور ایران
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای ظرافت و اصالت بالایی است
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا ۱۴۰۶
  • افزایش ۱۵۰ میلیون مترمکعبی ظرفیت تولید گاز ایران تا سال ۱۴۰۶
  • تمدید بیمه رایگان سلامت پنج دهک نخست جامعه در سال ۱۴۰۳
  • آمار عمره‌گزاران اعلام شد
  • آثار هنرمندان صنعتگر کردستانی دارای اصالت است