Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-30@19:08:43 GMT

پاسخ علم‌الهدی به پویش #فرزندت -کجاستت

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۱۲۸۲

پاسخ علم‌الهدی به پویش #فرزندت -کجاستت

به گزارش پارس نیوز، 

«#فرزندت_کجاست؟» عنوان چالشی است که اخیراً در بسیاری از شبکه‌‌های اجتماعی فراگیر شده و براساس آن مخاطبان از مسئولان می‌خواهند که در مورد این مسئله فرزندانشان در حال حاضر چه کاری انجام می‌دهند پاسخگویی داشته باشند.

بسیاری از مقامات و مسئولان کشوری و استانی در روزهای اخیر به این پویش پیوسته‌اند و پاسخگو بوده‌اند و البته برخی نیز پاسخ مناسبی هنوز به این پویش نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان در قالب این پویش به سئوالاتی مانند محل سکونت فرزندشان و وضعیت تحصیلی و شغلی آن‌ها پاسخ می‌دهند تا برای مخاطب این مسئله شفاف سازی شود.

اینک آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی؛ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد‌مقدس نیز به این پویش پیوسته و پاسخگوی سئوال خبرنگار تسنیم خراسان‌رضوی در این باره بوده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس در این زمینه اظهار داشت: مجموع فرزندانم با نوه‌‌ و نبیره، 27 نفر هستند. هفت فرزند دارم. پسر بزرگم معاون آقای اراکی در مجمع التقریب است؛ فرزند دوم بنده دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و همسر آقای رئیسی است.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه می‌دهد: فرزند سوم بنده که دختر است، دکتری فلسفه تطبیقی دارد و تدریس می‌کند؛ فرزند چهارمم پسر است و سردفتر اسناد رسمی در تهران است؛ فرزند پنجم بنده دانشیار فلسفه و پسر است و در دانشگاه پیام نور مشغول است؛ فرزند ششم دکتری ادبیات فارسی دارد و فرزند هفتم بنده نیز پسر است و دکتری مدیریت فرهنگی و شغل آزاد دارد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: معاون شهید بهشتی فلسفه دانشگاه پیام نور ادبیات ادبیات استان خراسان رضوی دانشگاه پیام نور معاون ولی فقیه پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۲۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان خراسان رضوی گرم می‌شود

به گزارش خبرآنلاین از خراسان، آذر رضایی در گفتگویی با بیان اینکه روند تدریجی افزایش دما از صبح امروز در خراسان رضوی آغاز شده است و دمای هوا در استان تا پایان هفته رو به گرمی می‌رود، اظهارکرد: این افزایش دما بین ۶ تا هشت درجه سانتیگراد است که در مناطق گرمسیر محسوس تر خواهد بود.

وی گفت: وزش باد از دیگر پدیده های جوی خراسان رضوی است که همانند روزهای گذشته در استان غالب است که این پدیده در ساعات بعد از ظهر در نواحی مستعد همراه با گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: از روز پنجشنبه هفته جاری نیز بارش های رگباری در مناطق مختلف استان آغاز می شود که در زمان مقرر اطلاعات تکمیلی اعلام خواهد شد.

رضایی پور افزود: طی شبانه روز گذشته، قوچان با یک و داورزن با ۲۸ درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرمترین نقاط استان بوده اند و در همین مدت کلانشهر مشهد نوسانات دمایی پنج تا ۲۰ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اضافه کرد: دمای کنونی مشهد ۱۷ درجه سانتیگراد است که طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی امروز بین هفت تا ۲۰ درجه در نوسان خواهد بود.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900979

دیگر خبرها

  • طلایی شدن بانوی تیرانداز خراسان رضوی
  • پیش‌بینی برداشت ۲۸۰۰ تُن گل محمدی در خراسان رضوی
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • سفر سردار رادان به خراسان رضوی به دعوت مردم متدین مشهد
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • صادرات بیش از یک میلیارد ریال محصولات چاپی غیر کتاب از خراسان رضوی
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • آزادی ۱۸ زندانی سبزواری در پویش ملی «نذر هشتم»
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی