Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@18:54:35 GMT

معرفی برترین‌های زمین شناسی در همایش علمی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۱۲۹۱

معرفی برترین‌های زمین شناسی در همایش علمی

همایش ملی با محوریت علوم زمین در آبان ماه سال جاری در دانشگاه پیام نور قم برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، دکتر روح الله ندری عضوهیات رئیسه انجمن زمین شناسی ایران و عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور مرکز قم با اشاره به برگزاری همایش ملی علوم زمین، گفت: این همایش در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) ثبت و نمایه شده و در آن ضمن پرداختن به موضوعات تخصصی زمین شناسی، برترین‌های این حوزه معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ایجاد بسترهای لازم برای تبادل نظر در خصوص آخرین دستاوردهای پژوهشی علوم زمین کشور و فراهم آوردن امکان ارائه نتیجه فعالیت‌های پژوهشی پژوهشگران و اندیشمندان و استفاده از پتانسیل‌های دانشگاهی کشور در حوزه زمین‌شناسی، را از اهداف این همایش نام برد و خاطر نشان کرد: انجمن زمین‌شناسی ایران و دانشگاه پیام نور، "بیست و یکمین همایش سالانه انجمن زمین شناسی ایران و یازدهمین همایش تخصصی زمین شناسی دانشگاه پیام نور را در روزهای23 تا 24 آبان ماه برگزار می‌کند.

ندری یادآور شد: دبیرخانه همایش به آدرس الکترونیکی http://conference.pnu.ac.ir/qom-Geology آمادگی دریافت مقالات در محــورهای "آب‌شناسی و آب‌های زیر زمینی، زمین‌شناسی اقتصادی، معدن و اکتشاف، زمین شناسی و توسعه پایدار، انرژی‌های نو و تجدید پذیر، زمین‌شناسی مهندسی و شهری، زلزله شناسی و لرزه‌زمین‌ساخت، زمین‌شناسی نفت و منابع انرژی، کارآفرینی در زمین شناسی، زمین شناسی گردشگری، فناوری اطلاعات در زمین شناسی زمین‌شناسی زیست‌محیطی و زمین‌شناسی پزشکی را دارد.

وی ادامه داد: معرفی برترین‌های سال در حوزه علوم زمین کشور در بخش‌های دانشجویی، معرفی کتاب، عکس، پژوهشگر و زمین شناس نمونه  کشور معرفی و تقدیر خواهند شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام دانشگاه پيام نور زمین شناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج این همایش به همت دانشگاه علوم‌پزشکی یاسوج و با اهدا جوایز ارزنده برگزار می‌شود.

این همایش فردا جمعه ۷ اردیبهشت از ساعت ۷:۳۰ از بقعه متبرکه امامزاده عبدالله یاسوج آغاز می‌شود.

کد خبر 6088426

دیگر خبرها

  • همایش ملی سکونتگاه‌های انسانی ایران برگزار شد
  • همایش پیاده‌روی خانوادگی فردا در یاسوج برگزارمی شود
  • جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها/وزارت علوم همکاری می‌کند
  • نقش مهم شبکه خانواده در حل بسیاری از مسائل جامعه
  • بیش از ۸۰۰۰ عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • از ابتدا پیوند عمیقی میان فلسفه و باستان شناسی وجود داشته است
  • رقابت ۳۸ هزار مازندرانی در بزرگترین ماراتن علمی کشور
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • رئیس آموزشکده فنی و حرفه‌ای شماره دو پسران سروش معرفی شد
  • برگزاری بزرگترین ماراتن علمی کشور با حضور ۱۷۵۱۴ نفر در قم