Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@13:40:44 GMT

شاهرودی: میانمار حر یف سرسختی بود/ خوشحالم صدرنشین شدیم

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۱۳۷۸

شاهرودی: میانمار حر یف سرسختی بود/ خوشحالم صدرنشین شدیم

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به اندونزی، رضا شاهرودی پس از شکست دو بر صفر تیم امید ایران برابر میانمار گفت: میانماری ها بازیکنان سرعتی و خوبی را در اختیار داشتند و اینکه بخواهیم به اسم این تیم نگاه کنیم و از قبل آنها را شکست خورده قلمداد کنیم تصوری کاملاً اشتباه است.

دستیار زلاتکو کرانچار گفت:  متأسفانه در بهم ریختگی خط دفاعی ٢ گل دریافت کردیم و نتوانستمی تا پایان گلهای خورده را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 درست است که نتیجه بازی را واگذار کردیم اما خدا را شکر با صدرنشینی به مصاف حریف بعدی مان  تیم کره جنوبی خواهیم رفت. 

شاهرودی خاطر نشان کرد: ما در تیم سرمربی داریم و در اختیارات من نیست که بخواهم در خصوص تاکتیک و مسائل فنی نظر شخصی خودم را بدهم  و در مورد مسائل بازی امروز صحبتی نمی کنم!

وی در پایان گفت: مطمئن باشید با همت عالی و غیرت  این بچه ها بهترین بازی خود را در مقابل کره جنوبی انجام خواهیم داد و قطعاً برای برد این تیم به میدان خواهیم رفت.

کد خبر 4380287

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال امید ایران رضا شاهرودی مردم علیه احتکار بازیهای آسیایی اندونزی 2018 لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران باشگاه تراکتورسازی تبریز بازی های آسیایی کشتی فرنگی بازیهای آسیایی جاکارتا وینفرد شفر تیم فوتبال تراکتورسازی تیم فوتبال پارس جنوبی جم تکواندو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، اوسمار لوس ویرا پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: قبل از اینکه بخواهم درباره بازی صحبت کنم می‌خواهم از تمام هوادارانی که به ورزشگاه آمدند و به ما انرژی دادند، تشکر کنم. رابطه خوب بازیکنان با هواداران در شرایط سخت به ما کمک می‌کند و باید از آنها تشکر کنم. ما می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان خواهیم داشت و جزئیات کوچک می‌تواند بازی را تغییر دهد. یک شانس خوب ترابی داشت و زمانی که 10 نفره بودیم شانس خوبی هم تیم سپاهان در لحظات آخر بازی داشت.

توقف پرسپولیس برابر سپاهان؛ تیم اوسمار به دومی راضی است!

 

ادامه دارد ...

دیگر خبرها

  • پس از 12 سال: جدایی کاپیتان محبوب از دورتموند
  • حجازی: خوشحالم که در تیم پدرم حضور دارم
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!
  • ژابی آلونسو: به سه‌گانه نزدیک شده‌ایم
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • سرمربی فولاد به کمیته انضباطی دعوت شد
  • لوئیز انریکه: در پاریس تیم بسیار قدرتمندی خواهیم بود
  • پرسپولیس ۰ - ۰ سپاهان / تقسیم امتیاز در جدال سنتی / استقلال صدرنشین ماند
  • اوسمار: می‌دانستیم که بازی سختی با سپاهان داریم