Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@23:06:11 GMT

کتاب «آیین آیینه‌دار» در اصفهان رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۱۵۶۶

کتاب «آیین آیینه‌دار» در اصفهان رونمایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، کتاب «آیین آیینه‌دار» به پاس تجلیل از بیش از ۳۰ سال فعالیت استاد منصور گلناری در عرصه مطبوعات و راه‌اندازی نخستین خانه مطبوعات و خبرنگاران  کشور در استان اصفهان رونمایی شد.

در این کتاب اصحاب رسانه، خبرنگاران، شخصیت‌های اجتماعی و سیاسی در ارتباط با شخصیت و فعالیت‌های این استاد عرصه روزنامه‌نگاری و مطبوعات استان اصفهان سخن گفته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آیین آیینه‌دار» در راستای یکی از اهداف خانه مطبوعات استان اصفهان  در ارتباط با معرفی چهره‌های ماندگار رسانه به چاپ رسیده است و به شرح فعالیت‌های سه دهه فعالیت منصور گلناری در عرصه مطبوعات استان اصفهان و بیش از دو دهه مدیریت خانه مطبوعات و خبرنگاران استان اصفهان می‌پردازد.

این کتاب در تیراژ یک هزار جلد و در ۱۳۶ صفحه منتشر شده است و  ۷۷ صفحه آن به مطالب و متون مربوط به فرهیختگان رسانه استان اصفهان اختصاص دارد.

همچنین تصاویری از زمان تأسیس خانه مطبوعات (از سال ۱۳۷۳ به بعد) نیز در کتاب «آیین آیینه‌دار» جمع‌آوری شده است.

کد خبر 4380278

منبع: مهر

کلیدواژه: اصحاب رسانه خانه مطبوعات اصفهان رونمایی کتاب مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر شهرکرد احتکار گرگان مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تازه‌ترین اثر حجت‌الاسلام فخرزاده با سخنرانی محمدمهدی اسماعیلی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی می‌شود.

این مراسم عصر دوشنبه 17 اردیبهشت ساعت 16:30 در تالار اندیشه حوزه هنری واقع در تقاطع خیابان حافظ و سمیه برگزار خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند در این مراسم حضور پیدا کنند.«رضای انقلاب» روایتی خواندنی از سال‌ها مجاهدت و تلاش انقلابی حجت‌الاسلام والمسلمین حاج شیخ رضا مطلبی از دلباختگان فکری امام خمینی (ره) در سنگر مسجد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد
  • آیین رونمایی از کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب»
  • مصحف شریف «قرآن مبارک» رونمایی می‌شود
  • (تصاویر) آذری جهرمی در مراسم رونمایی از کتاب «مهندسی اجماع»
  • برگزاری آیین نکوداشت ۱۶ اردیبهشت روز مراغه
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • برگزاری آیین نکوداشت روز مراغه
  • امضای تفاهم‌نامه و رونمایی از پوستر برگزاری آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی
  • امضای تفاهم‌نامه آیین نکوداشت دانش‌آموختگان بین‌المللی در شیراز
  • کتاب «رضای انقلاب» رونمایی می‌شود