Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه  جعفر دانش پرور مسوول جمعیت امام علی(ع) استان کرمانشاه ضمن اشاره به برگزاری مناسب مراسم "بزم مهر" که امسال با حضور برخی مسوولان استانی در مجتمع دانشکده فرهنگ و هنر شهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: مبلغ 255 میلیون تومان سال قبل از محل کمک های مردمی برای تامین هزینه خانواده های تحت پوشش این سازمان جمع آوری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت : برای کمک به مناطق زلزله زده سرپل ذهاب بیش از 858 میلیون در ماه های گذشته هزینه شده است.

این مسوول با اشاره به اینکه پروژه بزرگی از سوی جمعیت مردمی و دانشجویی امام علی(ع) در منطقه سرپل ذهاب داریم، افزود: زمینی تملک شده تا در آن مجتمع چند منظوره تاسیس شود، اما هنوز داریم از مسوولان امضا می گیریم تا زمین برای ساخت مجتمع به ما داده شود و کمک بیشتری به اهالی سرپل ذهاب داشته باشیم.

دانش پرور به عدم ساماندهی، کمبود امکانات و تامین برخی زیرساخت ها در مناطق زلزله زده استان اشاره و عنوان کرد: بیش از 20 کیلومتر این روستاها راه ارتباطات جاده ای مناسبی ندارد .

مسوول جمعیت امام علی(ع) استان کرمانشاه ادامه داد: اوایل امسال نیز همچون سنوات قبل، مراسم کوچه گردان عاشق به خوبی برگزار و کیسه ها بسته بندی شده برای خانواده های محروم و نیز روستاهای اطراف منطقه در شب های قدر اهدا شد.

 

 

انتهای پیام/د

 

 

مراسم کوچه گردان عاشق به خوبی برگزار شد

 

 

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۷۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی

محمدباقر محمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه گفت : درپی بارش شدید باران در استان کرمانشاه و آبگرفتگی و سیلاب در ثلاث باباجانی، ماهیدشت، اسلام‌آباد غرب، دالاهو، جوانرود و سرفیروزآباد تیم‌های عملیاتی به این مناطق اعزام شدند.

وی توضیح داد: در این عملیات‌ها ۱۰ دستگاه خودروی امدادی کمک‌دار و آمبولانس و ۱۰ دستگاه کف‌کش و موتور آب به‌کار گرفته شدند که به ۲۵ خانوار خدماتی از جمله اهدای پک‌های مواد غذایی، چادر، پتو و موکت داده شد.

وی بیان کرد: تخلیه آب از ۲۵ خانه مسکونی با استفاده از دستگاه کف‌کش و موتور آب از دیگر اقدامات جمعیت هلال احمر در بارندگی‌های اخیر استان کرمانشاه بود و این خدمات تا بهبود شرایط خانوار‌ها ادامه خواهد داشت.

محمدی افزود: ۲۱ پایگاه ثابت و موقت جمعیت هلال احمر استان آماده امدادرسانی‌اند و هم‌استانی‌ها در صورت هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با سامانه ۱۱۲ جمعیت هلال احمر تماس بگیرند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دومین رویداد جایزه جوانی جمعیت در کرمانشاه برگزار می‌شود
  • فعالیت بیش از ۸۵۰ نفر ماما در استان کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل و آبگرفتگی کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل کرمانشاه
  • امداد رسانی به ۱۲۶ فرد گرفتار در سیل در کرمانشاه
  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • امدادرسانی به ۱۲۶ فرد گرفتارشده در سیل و آبگرفتگی
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • مشکلات طرح جوانی جمعیت از زبان یکی از مادران مشمول طرح
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۸ شهر استان کرمانشاه