Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در هفته های اخیر کمپینی با عنوان #فرزندت_کجاست؟ به راه افتاده است. برخی از مسئولین از جمله تعدادی از اعضای هیئت دولت و نمایندگان مجلس حاضر شدند به سوال این کمپین پاسخ دهند. این کمپین بی دردسر نبوده و انتشار اطلاعاتی توسط برخی از مسئولانT آنان را به دردسر انداخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی؛ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد‌مقدس نیز به این کمپین پیوست و در رابطه با فرزندان خود توضیحاتی ارائه کرد.

آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی گفت: "هفت فرزند دارم. مجموع فرزندانم با نوه‌‌ و نبیره، 27 نفر هستند. پسر بزرگم معاون آقای اراکی در مجمع التقریب است؛ فرزند دوم بنده دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و همسر آقای رئیسی است.فرزند سوم بنده که دختر است، دکتری فلسفه تطبیقی دارد و تدریس می‌کند؛ فرزند چهارمم پسر است و سردفتر اسناد رسمی در تهران است؛ فرزند پنجم بنده دانشیار فلسفه و پسر است و در دانشگاه پیام نور مشغول است؛ فرزند ششم دکتری ادبیات فارسی دارد و فرزند هفتم بنده نیز پسر است و دکتری مدیریت فرهنگی و شغل آزاد دارد".

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند

علیرضا کریمیان، مشاور رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفتگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، اظهار کرد: از ۱۵۱ هزار و ۶۴۳ داوطلب شرکت کننده در آزمون دکتری ۱۴۰۳ تعداد ۱۲۵ هزار و ۱۷۴ نفر مجاز به انتخاب رشته شده اند و کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری از ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ در اختیار داوطلبان قرار گرفته است.

وی افزود: افرادی که بر اساس مندرجات کارنامه اولیه مجاز به انتخاب رشته‌های تحصیلی در یک یا چند کد ترکیب رشته از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت فرصت دارند نسبت به ثبت کدرشته محل‌های انتخابی خود حداکثر ۵۰ کدرشته محل اقدام کنند.

کریمیان با اشاره به اینکه از تعداد بیش از ۱۲۵ هزار نفری که مجاز به انتخاب رشته شده‌اند، ۶۸ هزار و ۷۶۵ نفر مرد و ۵۶ هزار و ۴۰۹ نفر زن هستند، گفت: تاکنون بیش از ۸۸ هزار نفر از داوطلبان مجاز نسبت به انتخاب رشته اقدام کرده اند، اما این آمار شامل مجازین دانشگاه آزاد اسلامی نیست.

وی یادآور شد: با توجه به چهار اصلاحیه برای دفترچه راهنمای انتخاب رشته و اضافه شدن ظرفیت و یا تغییر و حذف برخی کدرشته محل ها، داوطلبان در صورت نیاز می‌توانند نسبت به ویرایش فرم انتخاب رشته خود تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه آزاد به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های آن دانشگاه اقدام کنند. کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه سنجش درج شده است.

کریمیان افزود: اسامی معرفی‌شدگان دارای حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم شامل مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و … در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

نادیا عابد

دیگر خبرها

  • ۸۸ هزار داوطلب دکتری انتخاب رشته کردند
  • پدر طلبه شهید همایون معدنی به فرزند شهیدش پیوست
  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • آیت‌الله علم‌الهدی:تربیت باید از سطح مدرسه آغاز شود/ ترویج حجاب، نیازمند مزج اجتماعی و منطق تبیین
  • غدیر، اصل و اصول مهندسی دین خداست
  • تکذیب پیوست نامه صحرایی درباره ابطال کسر ۴۵ درصد از حقوق دانشجو معلمان/ دانشگاه رای را اجرا کند
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • مجموعه ۹ جلدی بن‌مایه‌های فلسفه دین رونمایی می‌شود
  • آیت الله علم الهدی: آزادراه حرم تا حرم تامین مالی شود
  • یکهزار و ۵۴۸ معلم و استاد دانشگاه، حامی ایتام و محسنین استان یزد هستند