Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-03@04:45:53 GMT

پایان مدیریت اضطراری بار در محدوده برق تبریز

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۱۷۸۵

پایان مدیریت اضطراری بار در محدوده برق تبریز

عادل کاظمی با اعلام خبر فوق افزود: از مردم عزیز تبریز، اسکو و آذرشهر به خاطر بردباری و همکاری صمیمانه در زمینه مدیریت مصرف برق در این مدت، تشکر می‌کنیم.
وی تصریح کرد: از این پس چنانچه قطعی‌های موردی رخ دهد در اثر حوادث شبکه می باشد که مشترکین می توانند از طریق تماس با مرکز اتفاقات شبکه (سامانه ۱۲۱ ) نسبت به اعلام قطعی اقدام نمایند و همکاران ما در اسرع وقت نسبت به رفع مشکل اقدام خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: خاموشی‌های مربوط به تعمیرات پیشگیرانه نیز طبق روال سال های قبل با برنامه و اعلام از طریق سایت اینترنتی شرکت به آدرس www.toztab.ir بوده که به صورت محدود و کنترل شده اعمال می شود.
کاظمی در پایان خاطر نشان شد: با وجود اینکه بحران امسال مدیریت شده است اما مصرف بی رویه می تواند بحران های دیگری ایجاد نماید که از همشهریان می‌خواهیم برای هدر نرفتن منابع ملی، مصرف برق خود را همواره مدیریت نمایند.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۱۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها

دریافت 24 MB

به گزارش خبرنگار مهر، گروهی از مردم شاهرود در اقدامی زیبا نسبت به پاک سازی طبیعت اقدام کردند. گزارش اختصاصی این پویش زیبا را برای خبرگزاری مهر استان سمنان مشاهده می‌کنید با این توضیح که دوست داران طبیعت در این فصل سال از مردم تقاضا دارند که نسبت به جمع آوری زباله‌های خودشان از طبیعت اقدام کنند.

کد خبر 6093207

دیگر خبرها

  • توسعه نهالکاری در ۵۰ هکتار از تفرجگاه عینالی تبریز
  • بازگرداندن زن کلاهبردار کلان اقتصادی به کشور
  • گرداننده فراری چند شرکت هرمی به کشور بازگردانده شد
  • پلیس، گرداننده فراری چند شرکت هرمی را به کشور بازگرداند
  • نهال‌کاری در ۵۰ هکتار از اراضی تفرجگاه عینالی تبریز
  • لزوم راه‌اندازی خط راه‌آهن جدید ایران و ترکیه از طریق تبریز
  • مشهد با کسری ۴۶ درصدی تامین آب مواجه است
  • اسراف در مصرف آب به لطف آبیاری گل‌ها در محدوده پل آذر اصفهان + فیلم و تصاویر
  • تلاش برای پاکسازی طبیعت از زباله‌ها
  • مناطق حاشیه‌نشین️، بزرگترین مشکل شهر ارومیه است