Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@14:52:23 GMT

طالبان آتش بس به مناسبت عید قربان را رد کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۲۰۱۹

طالبان آتش بس به مناسبت عید قربان را رد کرد

به گزارش جام نیوز،«راشا تودی» گزارش داد: «طالبان» روز دوشنبه اعلام کرد که مبارزه خود را علیه دولت افغانستان ادامه می دهد و آتش بس اعلام شده از سوی «اشرف عبدالغنی»، رئیس جمهور افغانستان، به مناسبت عید قربان را رد کرد.


عبدالغنی پس از اینکه آتش بس توسط «طالبان» رد شد، دستور داد نیروهای مسلح افغانستان عملیات خود علیه افراد مسلح را ادامه دهند تا زمانی که واکنش مثبتی از طالبان در مورد آتش بس دریافت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در بیانیه ای که توسط دفتر ریاست جمهوری افغانستان منتشر شد، گفته شده که مسائل مربوط به امنیت کشور در عید قربان مربوط به آتش بس احتمالی مورد بحث بوده است.


دربیانیه اشاره شده که عبدالغنی با استانداران و مقامات امنیت و دفاع ملی و اعضای شوراهای استانی و شورای عالی صلح و شورای علما صحبت کرده است.


یکشنبه، عناصر«طالبان» سه اتوبوس را در ولایت قندوز در جنوب شرقی افغانستان ربودند.یک عضو اتحادیه اتوبوسرانی گفت که حدود 170 مسافر در اتوبوس های ربوده شده حضور داشتند.

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: طالبان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۲۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد

وزیر صنعت و تجارت حکومت طالبان در رأس هیئتی با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت وارد سیستان و بلوچستان شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «نورالدین عزیزی» وزیر صنعت و تجارت حکومت طالبان، امروز (چهارشنبه 12 اردیبهشت) در رأس یک هیئت بزرگ اقتصادی و تجاری وارد استان سیستان و بلوچستان شد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

عزیزی پیش از این نیز در دیدار با مقامات ایران گفته بود پس از حکومت جدید در افغانستان زمینه افزایش دادوستد مساعد شده است و با ظرفیتی که افغانستان و ایران در بخش‌های مختلف دارند، می‌توان میزان تجارت را افزایش داد.

وی همچنین اعلام کرده بود: در شرایط کنونی روند طی مراحل اسناد و صدور مجوز نسبت به گذشته سهل‌تر شده است و سرمایه‌گذاران ایرانی نیز می‌توانند مانند یک افغان در افغانستان سرمایه‌گذاری کنند.

امضای تفاهم‌نامه 55ماده‌ای ایران و افغانستان برای همکاری در حوزه کشاورزیسند همکاری‌ حمل‌ونقل جاده‌ای ایران و افغانستان امضا شدبرگزاری نشست مشترک فنی حمل‌ونقل جاده‌ای ایران و افغانستان در کابل

انتهای پیام/.+

دیگر خبرها

  • وزیر صنعت و تجارت طالبان وارد ایران شد
  • وزیر صنعت و تجارت طالبان به ایران سفر کرد
  • امضای قرارداد صادراتی ازبکستان با تجار افغانستانی
  • تغییرات اقلیمی افغانستان را تهدید می کند
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده‌اند
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • دعوت از طالبان برای شرکت در کنفرانس وقف
  • حکومت افغانستان فراگیر است