Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@21:26:33 GMT

آماده باش اکیپ‌های دامپزشکی بیرجند در روز عید قربان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۲۰۷۱

آماده باش اکیپ‌های دامپزشکی بیرجند در روز عید قربان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند با بیان اینکه عرضه دام در شهرستان بیرجند ساماندهی می‌شود گفت: اکیپ‌های دامپزشکی بیرجند در روز عید قربان  در آماده باش کامل هستند. ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۸ استانها خراسان جنوبی نظرات

حسن علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بیرجند، با اشاره به برنامه‌های عید قربان اظهار داشت: دامپزشکی هرساله بحث خدمات رسانی در روز عید قربان را بر عهده دارد و این خدمات به صورت رایگان است و از شهروندان هیچگونه وجهی دریافت نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه هر ساله تفاوت‌هایی در اجرای برنامه‌های عید قربان وجود دارد افزود: در چند سال گذشته در بحث برگزاری مراسم عید قربان پیشرفت‌هایی را شاهد بودیم.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند با بیان اینکه دامپزشکی در ابتدا خدمات را در سطح شهر ارائه می‌داد بیان کرد: سپس سعی بر آن شد مردم را به سمت کشتارگاه هدایت کنیم تا کشتارها از سمت منازل و معابر سطح شهر به سمت کشتارگاه هدایت شود.

علیزاده با بیان اینکه امسال چند نوع اکیپ برای نوع خدمت رسانی پیش‌بینی کردیم تصریح کرد: تفاوتی که امسال با سال‌های گذشته دارد در این است که امسال علاوه بر هدایت مردم به سمت کشتارگاه، بحث انتقال میدان دام نیز وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: در نهایت کشتارگاه که در نزدیکی میدان دام است نیز بتواند فعال‌تر باشد و درصد زیادی از حجم کشتار در کشتارگاه انجام شود تا در این راستا بتوانیم هرچه بیشتر بحث مخاطرات بیماری‌های مشترک را به حداقل برسانیم.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند از طراحی چند اکیپ در سال جاری خبر داد و یادآور شد: این اکیپ‌ها شامل اکیپ ثابت است که در سطح شهر مستقر می‌شوند، اکیپ سیار که در منازل به مردم خدمت رسانی می‌کنند و اکیپ‌های خدماتی که در طول ماموریت خدمت رسانی می‌کنند.

علیزاده از وجود اکیپ سیار کنترلی که وظیفه هدایت مردم به سمت کشتارگاه و میدان دام را در روز عید قربان بر عهده دارند خبر داد و اظهار داشت: با توجه به ترافیک سنگینی که در روز عید قربان به دلیل عرضه دام در حاشیه بلوار عبادی وجود دارد امسال این اکیپ اضافه شده تا مردم را به سمت کشتارگاه و میدان دام راهنمایی کند.

وی افزود: اکیپ‌های ویژه‌ای که شامل مسئولان استانی و شبکه دامپزشکی هستند نیز وجود دارد که مدیریت کل اکیپ‌ها را بر عهده دارند.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان بیرجند گفت: امسال با توجه به اینکه بحث جابجایی محل عرضه دام را داریم از سایر ادارات نیز کمک خواسته‌ایم و فرماندار بیرجند نیز دستور را صادر کرده است.

علیزاده بیان کرد: در این راستا اداراتی مانند شهرداری که واحدهای سد معبر دارند و شبکه بهداشت، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی در بحث مبارزه با عرضه غیر مجاز در معابر و سطح شهر کمک خواهند کرد و این افراد را به سمت کشتارکاه یا میدان دام هدایت خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: طی چند سال اخیر دامپزشکی این مسئولیت را به تنهایی بر عهده داشته و امید است امسال در بحث برگزاری مراسمات عید قربان بتوانیم در کنار سایر ادارات نظم دهی و ساماندهی بیشتری نسبت به سال‌های گذشته داشته باشیم.

انتهای پیام/ ت

R41348/P1336/S6,56/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۲۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!

آفتاب‌‌نیوز :

بعد از جدایی خمز از تراکتور فعلا مسئولان این باشگاه هدایت تیم را به عهده محمد نصرتی سپرده اند.

امروز یکی از رسانه‌های روسی در خبری مدعی شد که قربان بردیف سرمربی سابق تراکتور بار دیگر مورد توجه این باشگاه قرار گرفته و در حال بازگشت به تبریز است.

این مذاکرات انجام شده و در حال صحبت با قربان بردیف هستند تا او بار دیگر هدایت سرخپوشان تبریزی را به عهده بگیرد. اینکه مذاکرات به نتیجه برسد هنوز مشخص نیست.

گفتنی است آخرین بار تراکتور با هدایت بردیف توانسته بود پرسپولیس را در ورزشگاه آزادی با تک گل محمد عباس زاده شکست دهد.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • اکیپ خبر داد؛ زیدان منچستریونایتد را به بایرن مونیخ ترجیح می‌دهد
  • اعزام ۳ اکیپ عملیاتی مجهز آبفا به مناطق سیل‌زده بلوچستان
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • تراکتور به دنبال مردی که پرسپولیس را شکست داد!
  • مذاکره باشگاه تراکتور با بردیف برای هدایت دوباره تیم تبریزی
  • مرد نام‌آشنا دوباره سرمربی تراکتور می‌شود
  • سرمربی بعدی تراکتور را می‌شناسید
  • معدوم سازی بیش از ۱۶۰ هزار کیلو گرم از فرآورده‌های خام دامی در مازندران
  • آماده باش ۴۸ تیم راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب
  • ۴۸ اکیپ راهداری خراسان جنوبی برای سیلاب آماده باش هستند