Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@11:59:04 GMT

پاسخ علم‌الهدی به "فرزندت -کجاست؟"

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۲۲۹۶

پاسخ علم‌الهدی به 'فرزندت -کجاست؟'

  نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی  به پویش "#فرزندت_کجاست" پیوست.

به گزارش تسنیم، «#فرزندت_کجاست؟» عنوان چالشی است که اخیراً در بسیاری از شبکه‌‌های اجتماعی فراگیر شده و براساس آن مخاطبان از مسئولان می‌خواهند که در مورد این مسئله فرزندانشان در حال حاضر چه کاری انجام می‌دهند پاسخگویی داشته باشند.

بسیاری از مقامات و مسئولان کشوری و استانی در روزهای اخیر به این پویش پیوسته‌اند و پاسخگو بوده‌اند و البته برخی نیز پاسخ مناسبی هنوز به این پویش نداده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مسئولان در قالب این پویش به سئوالاتی مانند محل سکونت فرزندشان و وضعیت تحصیلی و شغلی آن‌ها پاسخ می‌دهند تا برای مخاطب این مسئله شفاف سازی شود.

اینک آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی؛ نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی و امام‌جمعه مشهد‌مقدس نیز به این پویش پیوسته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: مجموع فرزندانم با نوه‌‌ و نبیره، 27 نفر هستند. هفت فرزند دارم. پسر بزرگم معاون آقای اراکی در مجمع التقریب است؛ فرزند دوم بنده دانشیار دانشگاه شهید بهشتی و همسر آقای رئیسی است.

آیت‌الله علم‌الهدی ادامه می‌دهد: فرزند سوم بنده که دختر است، دکتری فلسفه تطبیقی دارد و تدریس می‌کند؛ فرزند چهارمم پسر است و سردفتر اسناد رسمی در تهران است؛ فرزند پنجم بنده دانشیار فلسفه و پسر است و در دانشگاه پیام نور مشغول است؛ فرزند ششم دکتری ادبیات فارسی دارد و فرزند هفتم بنده نیز پسر است و دکتری مدیریت فرهنگی و شغل آزاد دارد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: فرزندت کجاست علم الهدی پویش فرزندت کجاست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۲۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس وایرال شده از جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، عکسی از جمیله علم الهدی (همسر ابراهیم رئیسی) در کنار همسران روسای جمهور چند کشور از جمله ترکیه و ازبکستان در فضای مجازی منتشر شده است.

27218

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901012

دیگر خبرها

  • آیت‌الله علم‌الهدی‌: حجاب ‌از مدارس در دل دختران نهادینه شود
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • با من مشکل دارید، چرا بودجه شهر را نگه می‌دارید
  • علم‌الهدی: دستاورد‌های دولت برای مردم ملموس نیست
  • (عکس) جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • عکس وایرال شده از جمیله علم الهدی در کنار همسر اردوغان
  • آیت الله علم‌الهدی: بهبود معیشت مردم در دستور کار دولت باشد
  • وایرال شدن عکسی از جمیله علم‌الهدی در خارج از کشور
  • مرحوم مجتهدی غرب را می‌شناخت اما غرب زده و شیفته غرب نبود
  • مخالفت عضو هیئت رئیسه مجلس با جدایی ری از تهران