Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهوری افغانستان دستور داد: حملات به طالبان تا قبول آتش‌بس ادامه می‌یابد.

خبرگزاری مهر: به نقل از آوا نیوز، محمد اشرف غنی رئیس جمهوری افغانستان به نیرو‌های امنیتی این کشور دستور داده است تا زمان ارائه پاسخ مثبت از سوی طالبان به آتش بس، عملیات نظامی علیه این گروه ادامه خواهد داشت.

در این راستا، وزارت دفاع این کشور نیز امروز دوشنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ عملیات زمینی و هوایی علیه طالبان انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالیست که طالبان با پیشنهاد «اشرف غنی» رئیس جمهوری افغانستان برای برقراری آتش بس در روز عید قربان مخالفت کرده است.

رئیس جمهوری افغانستان دیروز با برقراری آتش بس مشروط با طالبان به مناسبت عید قربان موافقت کرده بود.

به گفته رئیس جمهوری افغانستان این آتش بس مشروط و سه ماهه بود.

دولت افغانستان و طالبان ۲ ماه پیش و به مناسبت عید فطر نیز آتش‌بس ۳ روزه‌ای را اجرا کردند.

منبع: فردا

کلیدواژه: اشرف غنی حملات به طالبان افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۲۳۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش برف و باران در ۳۰ ولایت افغانستان

ریاست هواشناسی وزارت ترانسپورت و هوانوردی طالبان از احتمال بارش برف و باران نسبتا شدید همراه با رعدوبرق و سیلاب آنی در ۳۰ ولایت کشور هشدار داده است. 
این ریاست احتمال بارش برف و باران را فردا در ولایت‌های بدخشان، تخار، قندوز، بلخ، جوزجان، فاریاب، بادغیس، هرات، غور، سرپل، سمنگان، بغلان، پنجشیر، نورستان، کنر، لغمان، کاپیسا، پروان، میدان‌وردک، بامیان، دایکندی، ارزگان، زابل، غزنی، پکتیا، خوست، پکتیکا، لوگر، کابل و ننگرهار پیش‌بینی کرده است. 
براساس پیش‌بینی این ریاست، میزان بارش برف در نقاط مختلف این ولایت‌ها بین ۱۵ تا ۳۰ سانتی‌متر و میزان بارش باران بین ۱۵ تا ۳۰ میلی‌متر خواهد بود. 

پیش از این نیز اداره‌ رسیدگی به حوادث طبیعی طالبان اعلام کرده بود که در اسفند ماه ۶۰ نفر براثر بارندگی و سردی هوا جان باختند و بیش از هزار و ۶۰۰ خانه نیز تخریب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • طالبان: برخی افراد داعش را تبلیغ می‌‌کنند
  • وزیر دفاع پاکستان: افغانستان سرچشمه تروریسم در کشور ماست
  • محو فلج اطفال در افغانستان
  • امضای تفاهمنامه همکاری وزارت مهاجرین طالبان با موسسات خصوصی
  • تشکر طالبان از ایران / مدتی دیگر هم صبر و حوصله داشته باشید
  • پیش‌بینی بارش برف و باران در ۳۰ ولایت افغانستان
  • حکمتیار از اقامتگاه دولتی خود منتقل شد
  • داعش سرکوب شده است
  • ایران میزبان خوبی برای مهاجرین
  • طالبان: ما از جمهوری اسلامی ایران می‌خواهیم که برای مدتی دیگر حضور مهاجرین افغان را تحمل بکند