Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش فروش ۱۵ محصول ایران خودرو در جشنواره عید تا عید فردا ۲۹ مردادماه امسال آغاز می شود. آفتاب‌‌نیوز : شرکت ایران خودرو به مناسب اعیاد قربان و غدیر خم فروش 15 محصول خود را از روز دوشنبه مورخ 97/05/29 تا زمان تکمیل ظرفیت آغاز می‌کند.
براساس اطلاعیه ایران خودرو در این طرح فروش امکان صلح وجود ندارد و هر کد ملی مجاز به ثبت نام فقط یک دستگاه خودرو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین ثبت نام در این بخشنامه صرفاً برای مشتریان حقیقی فراهم بوده و ثبت نام برای مشتری دوم نمایندگی و مشتریان حقوقی مجاز نیست.
البته کلیه مشتریانی که 6 ماهه گذشته نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نموده اند، قادر به ثبت نام از این بخشنامه نیستند. بر همین اساس هر ثبت نام مغایر با شرایط این بخشنامه از سوی شرکت یکطرفه ابطال خواهد شد.
قیمت نهایی خودرو در این شرایط، در زمان ارسال دعوتنامه تعیین خواهد شد. 
منبع: تسنیم کد خبر: ۵۴۱۰۳۴ تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: ایران خودرو پیش فروش خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۲۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، با دریافت مجوز، قیمت جدید پژوپارس ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد

قیمت اسفندماه ۱۴۰۲ این محصول ۲۹۴ میلیون و ۱۳۳ هزار تومان بود که با دریافت مجوز قیمت جدید این خودرو ۴۴۵ میلیون و ۷۴۲ هزارو ۳۰۰ تومان تعیین شده است.

کد خبر 845230 برچسب‌ها خبر مهم بازار خودرو خودرو ايران خودرو

دیگر خبرها

  • قیمت جدید ۴ مدل پژو پارس اعلام شد + سند
  • بخشنامه ایران خودرو درباره قیمت جدید پژوپارس
  • آغاز فروش اقساطی ۲ محصول کرمان موتور + جدول فروش
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو ۲۰۷ اتوماتیک
  • آغاز فروش اقساطی 2 محصول کرمان موتور (+جدول فروش)
  • آغاز فروش اقساطی رقیب جدی پژو 207 اتوماتیک / اولین شرایط فروش BAC X۳ PRO در سال جدید اعلام شد (+ جدول فروش، عکس و مشخصات خودرو )
  • اعلام شرایط فروش اقساطی ۳ محصول کرمان موتور
  • سورپرایز تازه پژو در بازار؛ ایران‌خودرو از فروش محصول محبوب صرف‌نظر کرد؟
  • حراج ۳ محصول پرطرفدار ایران خودرو + جزییات
  • فروش پرطرفدارترین محصول ایران خودرو (۲۸ فروردین ۱۴۰۳) + شرایط