Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@09:04:03 GMT

آقای «اسپانسر» در راه شورای عالی اصلاح طلبان

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۲۴۶۳

آقای «اسپانسر» در راه شورای عالی اصلاح طلبان

طیف نزدیک به محمدرضا عارف در شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان درصدد هستند تا آقایان فرشید گلزاده کرمانی، بابک بهادری و فائزه حیدری را وارد شورای عالی اصلاح‌طلبان کنند.

به گزارش مشرق، در جلسه اخیر شورای هماهنگی جبهه اصلاحات ۲۴ مردادماه مصوب شده بود که کمیته سیاسی این شورا طی یک ماه آینده پیشنهادات خود را به صحن شورا ارائه کند و شورا نیز نظر نهایی خود را پس از دریافت این پیشنهادات ظرف یک ماه دیگر ابلاغ کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هرچند که شورای هماهنگی جبهه اصلاحات تلاش دارد که مقوله پارلمان اصلاحات را به نتیجه برساند اما تحرکات از سوی شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تأکید براین دارد که پارلمان اصلاحات هیچگاه عملی نخواهد شد.

پیگیری‌های خبرنگار ما حکایت از این دارد که طیف نزدیک به محمدرضا عارف در شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان درصدد هستند تا آقایان فرشید گلزاده کرمانی، بابک بهادری و فائزه حیدری را وارد شورای عالی کرده و از سویی دیگر حزب منحله مشارکت که در قالب حزب اتحاد ملت ایران فعالیت می‌کند به دنبال وارد کردن محسن آرمین به شورا است.

عده‌ای از اصلاح‌طلبان در یک حرکت عجیب به دنبال ورود عماد بهاور عضو نهضت منحله آزادی به شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح طلبان هستند که البته با نزدیکی اصلاح‌طلبان با این نهضت منحله و حضور پرشور در مراسم ختم اعضای نهضت آزادی خیلی هم جای تعجب ندارد.

حزب کارگزاران سازندگی و دفتر تحکیم وحدت قدیم نیز به ورود عبدالله نوری در شورای عالی اصلاح طلبان  اهتمام می‌بخشند.

علی‌رغم همه این تلاش‌ها هنوز هیچ یک از افراد فوق وارد شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان نشده و رئیس دولت اصلاح طلبان نیز تاکنون حکم هیچکس را برای ورود به این شورا امضا نکرده است.

سیدحسن رسولی که هم‌اکنون در شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان عضویت دارد درباره خبر پیوستن عبدالله نوری به شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان  گفت:‌ هنوز هیچکس به شورای سیاست‌گذاری اضافه نشده و بنده نیز خبری ندارم.

رسولی در عین حال از پیوستن عبدالله نوری به شورای سیاست‌گذاری اصلاح طلبان  استقبال کرد و گفت:‌ اگر آقای نوری به این شورا بپیوندد بسیار خوب است.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: فرزندت کجاست حمایت از کالای ایرانی برجام بازی های آسیایی اسپانسر اصلاح طلبان شورای سیاستگذاری اصلاحات محمدرضا عارف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۲۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند

به گزارش خبرنگار مهر، در هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری شوراهای اسلامی و معاونین شهرسازی شهرداری‌های کلانشهرها و مراکز استان‌ها، که آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر نیز حضور داشتند شوراهای برتر استان بوشهر، اعضای شوراهای شهر و روستا در استان بوشهر که ۶ دوره عضو شورا بودند، تقدیر شد

در این آئین از وحید نیک روش رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر، احمدی رئیس شورای اسلامی شهرستان دیر، صداقت رئیس شورای اسلامی روستای هلپه‌ای از دشتستان و حیدری رئیس شورای اسلامی بخش امام حسن از دیلم به عنوان شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شد.

همچنین از سید علی اکبر فاطمی از شورای اسلامی شهر کاکی، هوشیار از شورای اسلامی شهر بنک، کنگونی اصل از شورای اسلامی تنبک به دلیل اینکه از ابتدای شروع به کار شوراها تاکنون عضو شورا بودند، تجلیل به عمل آمد.

همچنین از محمد هادی رستمیان معاون عمرانی استانداری بوشهر، مجید محمودی مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری بوشهر و امیری نژاد به عنوان نمایندگان دولت در سطح استان بوشهر به مناسبت تعامل و همدلی با شوراهای شهر و روستاها نیز تجلیل شد.

کد خبر 6088585

دیگر خبرها

  • رئیس شورای عالی استان ها: تلاش برای تکمیل مدیریت یکپارچه شهری
  • شوراهای برتر استان بوشهر تجلیل شدند
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • تشکیل شورا‌های جوان‌سازی در روستا‌های فارس
  • اساسنامه شورای عالی نوجوانان و جوانان تصویب شد
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • جنجال در هشتگرد؛ هر ۷ عضو شورای شهر هشتگرد حق ورود به جلسات را ندارند!
  • برقراری توازن و عدالت منطقه‌ای سیاست اصلی شورای شهر قم است
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت
  • آغاز‌گر اصلاحات بزرگ