Web Analytics Made Easy - Statcounter

در گرامیداشت هفته دولت، تعداد ۶۰ پروژه با اعتبار ۱۱۰ میلیارد ریال افتتاح و عملیات اجرایی گازرسانی به ۶۳ پروژه با اعتبار ۲۷۰ میلیون ریال آغاز خواهید رسید.

احمد فعله گری مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان، ضمن بیان مطلب فوق، با بیان اینکه امیدواریم با برنامه ریزی دقیق و درست بتوانیم گاز را به طور مستمر و پایدار به دورترین نقاط و روستاهای استان برسانیم، افزود: از مهرماه سال ۹۶ تا تیر ماه سال ۹۷، بیش از ۴۶۰ کیلومتر شبکه های تغذیه و توزیع شهری و روستایی در سطح استان اجرا شده است

وی به آمار علمک های نصب شده در سطح استان اشاره کرد و گفت: در این بازه زمانی تعداد ۹ هزار و ۸۷۰ مورد انشعاب در سطح شهرها و روستاهای استان کردستان نصب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعله گری تصریح کرد: از مهر ماه سال ۹۶ تا تیرماه سال جاری، تعداد ۸۶ روستای جدید از نعمت گاز طبیعی برخوردار و تعداد ۲۹ هزار و ۸۲۷ مورد مشترک جدید در سطح کل استان پذیرش شده است.

این مقام مسئول به افزایش ضریب نفوذ گاز طبیعی در استان اشاره و آن را نشانه افزایش سطح رفاه دانست و گفت: در فاصله ۱۰ ماهه مهرماه سال ۹۶ تا تیرماه سال ۹۷، ضریب نفوذ گاز در جمعیت روستایی ۵.۱ درصد رشد داشته و به ۸۵ درصد ارتقاء یافته و میزان ارتقای ضریب نفوذ گاز در جمعیت کل استان به میزان ۱.۴ درصد بوده که میزان ضریب نفوذ در جمعیت کل استان را به ۹۶ درصد افزایش داده است. 

لازم به ذکر است استان کردستان دارای ۲۹ شهر است که از این تعداد، ۲۸ شهر از نعمت گاز طبیعی برخوردار است که معادل ۹۹.۹ درصد از جمعیت شهری را شامل می شود .

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۲۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، حامد کیخسروی در جمع خبرنگاران، سهمیه مسکن روستایی استان اردبیل در سال جاری را ۷ هزار ۵۰۰ واحد اعلام کرد و اظهار کرد: این واحدها با اقساط ۲۰ ساله و تسهیلات ۵ درصدی آماده معرفی متقاضیان روستایی است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان اردبیل تصریح کرد: بالغ بر ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل در سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به میزان تسهیلات مسکن روستایی اظهار داشت: تسهیلات مسکن روستایی با بازپرداخت بلند مدت و مبلغ ۳۵۰ میلیون تومان به متقاضیان ارائه می‌شود.

کد خبر 747625

دیگر خبرها

  • اتصال ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی به شبکه سراسری گاز در کردستان 
  • گازرسانی به ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی در کردستان
  • ۱۴ همت پروژه اقتصادی و عمرانی گیلان در سفر رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • ۱۲۶۸ واحد تولیدی و صنعتی کردستان به شبکه سراسری گاز متصل شدند
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • برتری استان یزد در کسب جایگاه بالاترین ضریب نفوذ بیمه در کشور
  • ۵۷۵ واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند آماده بهره‌برداری است
  • خط لوله فرآورده تبریز - خوی - ارومیه به بهره‌برداری می‌رسد