Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-07@15:59:13 GMT

هشداربه‌متقاضیان‌استفاده‎ازسرویسهای‌ارتباطی

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۲۵۵۳

معاون نظارت و اعمال مقررات رگولاتوری به متقاضیان سرویس‌های ارتباطی و فناوری اطلاعات هشدار داد سرویس‌های ارتباطی ثابت و سیار مورد نیاز خود را فقط از دارندگان پروانه مجاز خریداری کنند. ناطقان: مجید حقی گفت: با توجه به تغییرات ایجاد شده در حوزه سرویس‌های ارتباطی ثابت و سیار در فاصله سالهای ۹۴ تا ۹۶، ابطال پروانه‌های قبلی ISDP و ISP و صدور پروانه‌های Servco، FCP و FWA برای ارائه خدمات ارتباطی ثابت سیمی و بی‌سیم، مشترکین باید در هنگام انعقاد قرارداد از اصالت اپراتور خود مطمئن شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: تمامی متقاضیان حقیقی یا حقوقی (شامل ارگانها، شرکتها و سازمانها) برای دریافت هرگونه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات و انعقاد قرارداد باید به شرکتهای دارنده پروانه از رگولاتوری مراجعه کنند.
حقی تصریح کرد: لیست دارندگان پروانه فعالیت در حوزه خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات بر روی پورتال رگولاتوری به آدرس www.cra.ir در منوی دارندگان پروانه و بخش دارندگان پروانه ارتباطات ثابت قابل دسترس است. منبع: ایسنا برچسب ها: متقاضیان ، سرویس های ارتباطی ، هشدار

منبع: ناطقان

کلیدواژه: متقاضیان سرویس های ارتباطی هشدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۲۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم همکاری با محصولات شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاهی قم را موجب کاهش وابستگی شهر قم به محصولات خارجی و حتی غیربومی دانست.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، علی مؤمن حجازی امروز _ سه شنبه هجدهم اردیبهشت_ در حاشیه برگزاری نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی در دانشگاه قم در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: هدف از اجرا و برگزاری این رویداد آشنایی با ایده‌های نسل جوان و شرکت‌های استارتاپی است تا در این مسیر موضوعات مدیریت شهری از این ظرفیت استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه شهرداری قم در حوزه‌های مختلفی از جمله خدمات شهری، فنی و عمرانی، حمل و نقل و فرهنگی پذیرای ایده جوانان است، افزود: این رویداد فناوری اطلاعات با استقبال خوبی از سوی دانشجویان مواجه شده و با استفاده از این ظرفیت، می‌توان به سمت تولید محصول حرکت کرد.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم گفت: در حال حاضر ارتباط شهرداری با حوزه صنعت و حوزه دانشگاه‌ها بسیار تنگاتنگ است و تمایل مدیران شهرداری برای استفاده از ایده‌های نو و دانشگاهی نشان‌دهنده این حقیقت است.

مؤمن حجازی با اشاره به اینکه همکاری شهرداری قم و دانشگاه گام مثبتی برای هوشمندسازی شهر محسوب می‌شود، افزود: حرکت دنیای امروز بر مبنای تکنولوژی است و نقش دانشگاه در توسعه مرزهای دانش و تکنولوژی قابل انکار نیست.

وی ادامه داد: هدف برگزاری چنین رویدادهایی این است که بتوان ظرفیت‌های تخصصی را شناخت و به شکل متقابل شرکت‌هایی که در حوزه تولید محصولات متعدد فناوری اطلاعات فعال هستند نیز از نیازهای شهرداری مطلع باشند.

مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قم ابراز کرد: برگزاری چنین رویدادی می‌تواند کمک کند تا بتوان از سطح نیازها و ظرفیت‌های دانشگاه و مجموعه‌های آکادمیک و شهرداری اطلاع یافت؛ در نتیجه این کار در درجه اول وابستگی به محصولات خارجی کم شود و در درجه دوم سطح وابستگی به شرکت‌های غیربومی نیز کاهش یابد.

مؤمن حجازی گفت: حضور استارتاپ‌ها در این رویداد و ارتباطی که با آنها برقرار می‌شود موجب افزایش این همکاری خواهد شد و یک تعامل همه جانبه و رو به رشد ایجاد خواهد کرد.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه این اولین بار است چنین رویدادی در حال انجام است امید است با ایجاد زمینه‌های لازم همه ساله این رویداد برگزار شود و همه کسانی که دوست دارند به مدیریت شهری کمک کنند، وارد میدان شوند.

کد خبر 751535

دیگر خبرها

  • اوکراین مدعی خنثی سازی ترور زلنسکی شد
  • کاهش وابستگی شهرداری قم به محصولات غیر بومی با همکاری استارتاپ‌ها
  • حمایت سازمان فناوری اطلاعات از سکو‌ها و کسب و کار‌های اقتصاد دیجیتال
  • آغازِ پایان زلنسکی در اوکراین/ سرویس اطلاعات مسکو تاریخ تعیین کرد
  • ۱۶۰۰ روستای کردستان از ارتباط پایدار و با کیفیت برخوردار هستند
  • اجرای پروژۀ فیبر نوری در هرمزگان تسریع می‌شود
  • بیش از ۶۰۵ هزار شماره تلفن ثابت در کردستان دایر شده است
  • وزارت ارتباطات در تکالیف قانونی صدور مجوز اول شد
  • اصفهان،میزبان کنفرانس بین‌المللی علوم و فنون هسته‌ای
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است