Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:41:35 GMT

قیمت پراید از ۳۰ میلیون تومان عبور کرد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۲۵۹۴

قیمت پراید از ۳۰ میلیون تومان عبور کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از صدا و سیما، سعید موتمنی با اشاره به ادامه روند محدودیت عرضه خودرو های داخلی به بازار افزود: این رویه سبب ایجاد اختلاف بسیار بالا قیمت خودروهای داخلی در کارخانه و بازار شده است.

وی قیمت پراید ۱۱۱ را در کارخانه ۲۲ میلیون و ۴۹۲ هزار تومان و در بازار ۳۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان دانست و گفت: امروز دنا پلاس در کارخانه ۵۳ میلیون و ۲۶۸ هزارتومان و در بازار ۸۵ میلیون تومان، پژو پارس در کارخانه ۴۰ میلیون و ۵۹۵ هزار تومان و در بازار ۶۱ میلیون تومان،​سمند lx در کارخانه ۳۳ میلیون و ۵۳۵ هزارتومان و در بازار ۵۱ میلیون تومان،​​ پارس تندر درکارخانه ۴۸ میلیون و ۹۵۶ هزار تومان و در بازار ۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان عرضه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با اشاره به اینکه قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۵ را درکارخانه ۴۱ میلیون و ۹۴۲ هزارتومان است ادامه داد: پژو ۲۰۶ وی ۸ امروز در کارخانه با قیمت ۴۲ میلیون و ۷۸۳ هزارتومان و دربازار ۶۴ میلیون تومان،​ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ درکارخانه ۳۶ میلیون و ۲۸۶ هزارتومان و در بازار ۵۴ میلیون تومان،​ پژو ۲۰۷ دنده در کارخانه ۵۴ میلیون و ۳۶۴ هزارتومان در بازار ۷۸ میلیون تومان و ۲۰۷ اتوماتیک در کارخانه ۵۴ میلیون و ۳۶۴ هزارتومان و در بازار ۹۶ میلیون تومان است.

کد خبر 4380346

منبع: مهر

کلیدواژه: اتحادیه فروشندگان خودرو خودروی پراید مردم علیه احتکار بانک مرکزی ایران بازار ارز وزارت صنعت معدن و تجارت دلار قیمت دلار قیمت نفت ایالات متحده آمریکا ترکیه بورس لیر ترکیه گمرک وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی سازمان برنامه و بودجه قیمت سکه بهار آزادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۲۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳

 به گزارش تابناک به نقل از اقتصاد آنلاین، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ صفر امروز شانزدهم اردیبهشت ۷۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که قیمت شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۳۷ هزار کیلومتر ۷۱۰ میلیون تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع شاهین در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبه الگوی کشت تنها راهکار تنظیم بازار میوه و صیفی
  • قیمت پژو پارس افزایش یافت +جدول
  • فردا، مهلت پایانی مرحله سوم طرح فجرانه کالابرگ
  • بیش از ۱۳۰ کارخانه مشغول خرید برگ سبز چای هستند
  • افت و خیز قیمت طلا و سکه امروز در بازار رشت تا ساعت ۱۱
  • انتقاد صاحبان کارخانه‌های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در این صنعت
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • قیمت شاهین در بازار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودرو امروز ۱۶ اردیبهشت +جدول