Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی کریمی فوتبالیست پیشکسوت و پرآوازه ایران با انتشار پستی در واکنش به حرف‌های ساشا سبحانی پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا نوشت: حیف اسم حیوون که رو تو گذاشت، تو با پول همین مردم بزرگ شدى بدبخت، چون اگه پدرت غیرت داشت که تو رو تربیت میکرد چه برسه به نون حلال در اوردن؟! مردم تا امثال تورو به درک نفرستن، جایى نمیرن گوشتگوب.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آنلاین / ساشا سبحانی پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا روز گذشته با انتشار فیلمی  به مردم گفته بود «کار کنید و پول در بیاورید و اگر نمی‌توانید، بروید بمیرید/ خبر ورزشی

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۲۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد

پس از اتفاقات شب گذشته در برنامه فوتبال برتر و اظهارات سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ مبنی بر اینکه قانون گل زده در خانه حریف در تقابل‌های رو در رو برداشته شده است، این موضوع با واکنش استقلالی‌ها همراه شد.

تا پیش از این تصور می‌شد که به دلیل گل زده استقلال در دربی که پرسپولیس میزبان بوده، این تیم نسبت به رقیب دیرینه، دست برتری را دارد، اما حالا مشخص شد که اگر امتیازات سرخابی‌ها در پایان لیگ برابر شود، کار به تفاضل گل کشیده می‌شودو

این اتفاقات با واکنش آرش رضاوند همراه شد و بازیکن استقلال بدون نام بردن از سهیل مهدی، در استوری خود نوشت: «قانون، قانون جنگل. اینم از قانون گذار. خدا رو شکر صدای خودشو تشخیص داد زد زیرش. #عدالت.»


حالا نیز سازمان لیگ با انتشار اطلاعیه ای، از احضار بازیکن استقلال خبرداد. در متن این بیانیه آمده است:

آرش رضاوند به دلیل انتشار استوری توهین آمیز علیه مدیر مسابقات سازمان لیگ فوتبال ایران به کمیته‌های اخلاق و انضباطی فدراسیون فوتبال احضار می‌شود.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • ماجرای تلخ باردار شدن ژیلا صادقی مجری جنجالی تلویزیون
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟
  • واکنش صهیونیست‌ها به اظهارات علی کریمی درباره پاسخ ایران به اسرائیل
  • چرا صهیونیست‌ها از واکنش علی کریمی تعجب کردند؟+ عکس
  • انتقال تجربیات کشاورزی ایران به ونزوئلا
  • دستگیری مقامات نفت و گاز ونزوئلا به اتهام فساد
  • موسویان سفیر سابق ایران در آلمان: جنگ منطقه‌ای اجتناب ناپذیر است
  • سفیر سابق ایران در آلمان: با ادامه حملات اسرائیل، جنگ منطقه‌ای اجتناب ناپذیر است
  • سفیر سابق ایران در آلمان: جنگ منطقه‌ای اجتناب ناپذیر است