Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی استان چهارمحال و بختیاری از انهدام باند 12 نفره سارقان میلیاردی منازل، موتورسیکلت و خودرو با 29 فقره سرقت در شهرکرد، خبر داد.

به گزارش ایسنا، سردار «غلامعباس غلامزاده» گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد منازل، موتورسیکلت و خودرو در شهرکرد، موضوع به صورت جدی در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضایی مخفیگاه سارقان را شناسایی و موفق شدند اعضای این باند 12 نفره را دستگیر و 15 دستگاه خودرو و موتورسیکلت و مقادیر قابل توجهی وسایل منزل از جمله طلا و زیو آلات کشف کنند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به معرفی سارقان به مراجع قضایی، خاطرنشان کرد: ارزش اموال مسروقه مکشوفه بیش از 2 میلیارد ریال برآورد شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام انهدام باند سارق منطقه چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۲۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: ماموران انتظامی شهرستان بستک در راستای مقابله با ورود کالای قاچاق، حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه خودرو نیسان مشکوک شده و دستور توقف دادند.

وی افزود: راننده خودرو به ایست ماموران توجهی ننموده که با همکاری ماموران بندرلنگه در محور لمزان به سمت ایست و بازرسی پاسگاه انتظامی مهران بستک، خودرو پس از تیر اندازی ماموران متوقف و راننده به ناچار از محل متواری شد.

سردار جاویدان گفت: در بازرسی از این خودرو، ۲۴ هزار تنباکوی قاچاق به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف شد.

فرمانده انتظامی استان افزود: پیگیری برای دستگیری متهم ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف محموله میلیاردی تنباکوی قاچاق در بستک
  • کشف پراید سرقتی کمتر از ۲ ساعت در طبس
  • انهدام باند سارقان در بیرجند
  • کشف ۱۳ فقره سرقت و انهدام باند حرفه ای سارقان در خرم آباد
  • انهدام باند سرقت احشام با کشف ۸ مورد سرقت
  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در خرم‌آباد
  •  کشف خودروهای ۱۵۰ میلیاردی قاچاق در البرز
  • دستگیری سارقان موتورسیکلت در مراغه
  • باند سارقان انبار کالاهای ملوانی و منازل در گناوه منهدم شد
  • انهدام باند سارقان انبار کالاهای ملوانی در گناوه