Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ پیرو دو نامه کمیته منتخب مدیران عامل اتحادیه‌های قرآنی استان‌ها طی بازه زمانی تیرماه و مردادماه به محمدرضا مخبر دزفولی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی و رئیس شورای توسعه فرهنگ قرآنی کشور، نامه سومی نیز ارسال شده است.
این نامه در راستای تصمیم اخیر اتحادیه تشکل‌های قرآنی مبنی بر خروج از فرآیند ادغام و با توجه به رأی ادغام دو اتحادیه در مجامع قبلی و صرف وقت هیئت مدیره و مجامع دو اتحادیه طی چند سال اخیر تهیه و ارسال شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


یادآور می‌شود، این کمیته منتخب متشکل از مدیران عامل اتحادیه‌های قرآنی خراسان شمالی، جنوبی، سیستان و بلوچستان، لرستان و گیلان است.
تصویر متن این نامه در ذیل آمده است؛

برای دریافت این نامه اینجا کلیک کنید.

در ادامه گزارش پیگیری‌های اخیر کمیته منتخب مدیران عامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های مردمی ـ فرهنگی قرآن و عترت خواهد آمد.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی قرآن اتحادیه مدغم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۲۸۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، ­به نقل از مایس فوتبال؛ پپ گواردیولا سرمربی تیم فوتبال منچستر سیتی بعد از پیروزی شب گذشته مقابل چلسی در نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس که با تک گل برناردو سیلوا به پیروزی رسید به طور ویژه از سیلوا تشکر و قدردانی کرد.   این در حالی است که برناردو سیلوا برای خراب کردن پنالتی در دیدار مقابل رئال مادرید با انتقاد‌هایی هم روبروشد و با زدن این گل تا حدودی ناکامی در دیدار مقابل رئال را فراموش کرد و هوادران شاید با قهرمانی منچستر سیتی در جام اتحادیه آن پنالتی را فراموش کنند.   تیم فوتبال منچستر سیتی در لیگ برتر انگلیس شانس قهرمانی است و در جام اتحادیه در دیدار نهایی باید به مصاف برنده دیدار تیم‌های کاونتری و منچستر یونایتد برود.

دیگر خبرها

  • مدیران نگران چه هستند؟
  • نخستین رویداد کارآفرینی دانش آموزان کمیته امداد امام خمینی(ره)
  • مخبر: کسی بدون نظر جمهوری اسلامی توان تصمیم‌گیری در منطقه را ندارد
  • مخبر: کشور در وضعیتی است که چشم انداز روشنی برای توسعه دارد
  • مخبر: نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند/ نظام سلطه جرات مقابله نظامی با ایران را ندارد
  • تاکید بر اهمیت تربیت نیروی کارآفرین
  • نخبگان سرمایه‌های اصلی کشور هستند
  • مخبر: چشم انداز روشنی برای توسعه کشور وجود دارد
  • تبدیل مددگیرنده به مددکننده راهبرد موفق کمیته امداد
  • اقدام گواردیولا برای عامل حذف از لیگ قهرمانان اروپا