Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@01:50:27 GMT

خنده خیابانی وقتی اعلامیه مرگ خودش را دید +عکس

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۲۹۲۰

خنده خیابانی وقتی اعلامیه مرگ خودش را دید +عکس

رکنا: خیابانی در واکنش به شایعه خبر مرگش گفت: من هنوز زنده هستم.

جواد خیابانی که در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان و مراقبت است در خصوص انتشار خبر مرگش در اینستاگرام Instagram و تلگرام Telegram گفت: این موضوع باعث نگرانی بعضی از مردم شد اما به مردم عزیز می گویم که من هنوز زنده هستم.
جواد خیابانی گزارشگر و مجری معروف تلویزیون چند روزی است در بیمارستان بستری است و روز جمعه برای دومین بار تحت عمل جراحی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فضای مجازی عکسی از خیابانی منتشر شد که متنی حاوی درگذشت او داشت. با موبایل این مجری پراحساس تماس گرفتیم و شنیدن صدایش در آن سوی خط موضوعی بسیار خوشحال کننده بود. جواد خیابانی در این رابطه به گفت: «بله از دیشب متوجه شدم که در اینستاگرام و تلگرام خبر مرگ من را منتشر کرده و حتی برایم اعلامیه درست کرده اند.»
خیابانی که در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان و مراقبت است در ادامه گفت: «این موضوع باعث نگرانی بعضی از مردم شد اما به مردم عزیز می گویم که من هنوز زنده هستم.»
مجری و گزارشگر محبوب تلویزیون درباره شرایط دومین عمل جراحی اش که قرار است ظرف روزهای آینده انجام شود، فزود: «روز جمعه یا شنبه قرار است جراحی کنم. در حال حاضر پزشکان معتقد هستند که فشار خونم کمی بالاست و دارند آن را کنترل می کنند. » او با اشاره به این عمل جراحی گفت:« سال گذشته همین را گفتم که سه تا عمل جراحی باید انجام بدهم. دو تا انجام شده و سومین عمل را هم به زودی انجام خواهم داد. متاسفانه جوانی هایمان بی مبالات کار و ورزش Sport کردیم و الان به مشکل خوردیم. بدن هم مثل ماشین می ماند و نیاز به تعمیر و تعویض قطعات دارد.»
او درباره عکسی که از او در فضای مجازی منتشر شده هم گفت:«این عکس نشان میدهد که من مرده ام !!و البته که زنده ام و به امید پروردگار... البته مرا کشتند و دفن هم کردند !!این عکس را از جراحی اول برداشته اند و بعد از ریکاوری در ICU است.»
خیابانی در ادامه گفت: «برای اینکه کسی اذیت نشود کاملا محتاط بوده ام زیرا هم راه دور است و هم محیط بیمارستان برای آرامش و آسایش بیماران است نه برای ازدحام و هیاهو، به همین دلیل است که کسی نمیداند کجا هستم تا مردم مهربان ایران به سوی بیمارستان روانه نشوند، دست و پای آنها را میبوسم که با مهر خود به من قوت قلب داده اند .»
او اضافه کرد: «شاید اولین بار باشد که کسی اعلامیه مرگ خودش را می بیند. اما من این را به مهربانی مردم ربط می دهم. اما خیلی ها هم پیام های محبت آمیز به من می دهند دستشان دردنکند.» خیابانی درباره زمان بازگشتش هم گفت:« فکر می کنم بعد از بازی های آسیایی و از دهم شهریور به بعد می توانم در تلویزیون برنامه اجرا کنم.» او درباره مسابقات بازی های آسیایی هم گفت:« البته اینجا تلویزیون ندارم چون محدودیت هایی وجود دارد اما از بازی ها تا حدودی با خبر هستم. می خواستم کشتی حسن یزدانی را حتما ببینم و از دخترم خواستم تا آن را روی تلگرام برایم بفرستد. حسن یزدانی عالی بود و خیلی دوست داشتم بودم و مدال طلایش را خودم تبریک می گفتم. امروز هم مسابقات زیادی داریم در کشتی فرنگی و رشته های دیگر. خیلی دوست داشتم حمیده عباسعلی، خواهران منصوریان، نجمه خدمتی مدال بگیرند. هرچه دخترانمان مدال های بیشتری بگیرند من خوشحال تر می شوم چرا که این دخترها نشان می دهند که با وجود محدودیت هایی که وجود دارد می توانند بهترین باشند.» 
مجری و گزارشکر سرشناس تلویزیون درباره خانواده اش و برخوردشان با شایعه فوتش گفت:« آن ها هم مثل خودم با دیدن اعلامیه خنده شان گرفت. فکر کنم من تنها کسی هستم که به اعلامیه مرگ خودش خندیده است.»
جواد خیابانی در پایان با تشکر از همه کسانی که در این مدت جویای احوالش بوده و به او ابراز محبت کرده اندگفت: «از سایت ها و خبرگزاری ها که جویای حالم بودند تشکر می کنم. پیام های خیلی زیادی برایم آمده و الان 17 هزار پیام دارم که هنوز فرصت نکرده ام آن ها را بخوانم.»

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: خودرو سلامت مسکن بازنشسته ها مهم ترین های 24 ساعت ارز و سکه اخبار حوادث مرگ عکس شایعه خیابانی من عکس زندگی ایران ازدواج زن تصاویر بیمارستان حوادث مرد پدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد

اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم گفت: اگر قرار باشد یک نکته بگویم توسعه ایران است. موضوع دوم مسائل جاری ایران است. معیشت مردم ایران سخت شده. روزی که آقای روحانی در سال ۹۲ دولت را شروع کرد، تورم حدود ۴۰ درصد بود و رشد اقتصادی سال ۹۱ منفی ۷ درصد بود. خب ما‌ها می‌دانستیم که این اعداد وقتی در اختیار ما قرار می‌گیرد، تورم ۴۰ درصد، رشد اقتصادی سال قبل منفی ۷ درصد، یعنی سفره مردم کوچک شده. یعنی کیک زندگی مردم ایران کوچک شده. به هر کسی سهم کمتری نسبت به سال قبل می‌رسد.

به گزارش اعتماد جهانگیری در ادامه افزود: مردم هر سال می‌خواهند کمی این کیک بزرگتر شود و سهم بیشتری به زندگی‌شان بیاید. وقتی این کیک کوچکتر می‌شود و جمعیت هم زیادتر می‌شود، سهم مردم خیلی کم می‌شود و مردم این را در زندگیشان حس می‌کنند. بلافاصله یک امیدی آمد، تورم شروع به کاهش پیدا کردن شد. تورم ۴۰ درصد به ۲۵ رسید و بعد ۱۱ درصد، ۶ درصد، ۸ درصد. معلوم است که می‌شود تورم را کاهش داد. نمونه روشن وجود داشته. ۹۲، ۹۳، ۹۴، ۹۵، ۹۶ هر سال تورم کاهنده از ۴۰ درصد به شش درصد رسیده.

مسائل بین‌المللی که حل می‌شود، برجام که حل می‌شود، در یک سال که فقط برجام داشتیم بیش از ۸۰ میلیارد دلار شرکت‌ها و کشور‌های خارجی با ایران تفاهمنامه و قرارداد امضا کردند که به ایران خط اعتباری بدهند که برنامه‌های توسعه‌ای در ایران اجرا شود. پس این کشور جاذبه دارد. وقتی این شرایط باشد می‌توان کشور را به توسعه رساند. ترامپ که از برجام کنار رفت، معلوم بود وارد دوره جدیدی شده‌ایم.

معلوم بود یک آدم ابله رئیس‌جمهور آمریکا شده، قدرت هم دارد و می‌تواند ایران را اذیت کند. ما گفتیم اقتصاد را یک جوری اداره کنیم که زندگی مردم آسیب نبیند. این سفره از این کوچکتر نشود. مگر کسی دیگر هست که بگوید مسائل اقتصادی را می‌دانم، ولی دوباره ارز ترجیحی می‌گذارم. نه آقا یک مواقعی هست مثل جنگ اقتصادی شما مجبور می‌شوید کوپن بدهید، سهمیه‌بندی کنید، مجبور هستید یک کاری کنید که از زندگی مردم حفاظت کنید.

آقای مهندس موسوی چه کار می‌کرد؟ کالا‌ها را کوپنی کرده بود و سهمیه هر چیزی مشخص بود و می‌گفت حداقل‌ها را باید به خانواده ایرانی برسانم. این هم جنگ اقتصادی بود. ولی هر جنگی یک دوره‌ای باید داشته باشد. نمی‌شود بی‌نهایت ادامه داد. بی‌نهایت ادامه بدهیم، قربانی‌اش مردم هستند. نباید در این تردید کرد. یک دوره‌ای بود که می‌شد از موضع عزت مسائل را با دنیا حل کرد. من فکر می‌کنم معیشت مردم مسئله دوم است.

از ۹۷ تا الان مردم با تورم حدود ۴۰ درصد روبه‌رو هستند. همین امسال که دولت گفت کنترل می‌کنیم، رهبری سال «کنترل تورم» نامگذاری کرد، الان تورم دی ماه نسبت به دی ماه سال قبل، ۴۳ و خرده‌ای درصد است و حتماً تا پایان سال هم بالاتر می‌رود. فرهنگی و کارمند ناراضی می‌شوند. حقوق کم می‌شود، کارگر ناراضی می‌شود، سفره مردم کوچک می‌شود. دومین موضوعی که خواهم گفت این است که مسئله معیشت مردم را جدی بگیرید. صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد.

باید مسئله اقتصاد مردم را حل کنیم. دولت می‌تواند راهکار پیدا کند و حل کند. ناترازی‌ها مسئله جدی است. ما ناترازی‌هایی داریم که به دلیل عدم تصمیم‌گیری بموقع پیچیده‌تر و سخت‌تر شده و هر روز بخواهیم تصمیم بگیریم، سخت‌تر از روز قبلش خواهد شد.

آب امروز یک مسئله جدی برای ایران است. ایرانی که می‌خواهد توسعه پیدا کند، الان وقتی برای مجوز مراجعه می‌کنید می‌گویند این واحد صنعتی، واحد تولیدی شما اگر آب بخواهد ما نداریم که بدهیم. هوا یک مسئله جدی مردم شده. کلانشهر‌ها یک جور درگیر هستند. تالاب‌ها یکی بعد از دیگری در حال خشک شدن است.

دیگر خبرها

  • بانوی ورزش ایران: جایزه ای که از مردم بگیری چیز دیگری است
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد
  • شوخی گلزار با مردم
  • خاطره گویی در جمع دوستان اسرار جنایت یک ساله را فاش کرد | وقتی قاتل خودش را لو داد
  • پوستر «مست عشق»، سوژه خنده کاربران شد
  • بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون جراحی شد
  • خنده های جالب تحلیلگر آمریکایی در واکنش به اینکه مردم ایران به رضاپهلوی و بمباران ایران توسط اسرائیل علاقمند هستند + فیلم
  • بازیگر پیشکسوت زیر تیغ جراحی رفت
  • اسحاق جهانگیری: صدای شکسته شدن استخوان مردم به گوش می‌رسد
  • فروپاشی اقتصادی با ارز ۹۰ هزار تومانی