Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@04:25:26 GMT

توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن برنج احتکار شده در زاهدان آغاز شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۳۲۱۶

توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن برنج احتکار شده در زاهدان آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان، حیدر میرزایی اظهار داشت: کمتر از ۱۰ روز از زمان کشف این محموله می گذرد که بر اساس قانون، کار توزیع آن در بازار آغاز شده است.

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع احتکار و برخورد با متخلفان این حوزه، برنج های کشف شده با تصویب سازمان صنعت، معدن و تجارت به قیمت هر کیلو ۶ هزار تومان در میان مردم توزیع می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به حجم زیاد این محموله قرار است میان عمده فروش ها، خرده فروش ها و تعاونی های مصرف سازمان‌ها و ادارات توزیع شود.

میرزایی به کاسبان و انبارداران توصیه کرد: نسبت به اعلام موجودی انبار خود به تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان اقدام کنند در غیر این صورت با متخلفان برخورد می شود.

وی بیان کرد: ۱۱ انبار مشکوک به احتکار کالا از ابتدای مرداد تاکنون در سیستان و بلوچستان شناسایی و پرونده مربوطه برای رسیدگی لازم تشکیل شده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: شهروندان استان می توانند هرگونه تخلف، پیشنهاد و گزارشی را از طریق سامانه ۱۳۵ به تعزیرات حکومتی اطلاع دهند تا در سریع ترین زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

کد خبر 4380417

منبع: مهر

کلیدواژه: احتکار برنج مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر شهرکرد احتکار گرگان مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۳۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد

 مهدی خسروی بنجار  بیان کرد: فرودگاه‌های سیستان و بلوچستان پس از ۹ سال وقفه میزبان زائران عمره مفرده در فرودگاه بین‌المللی زاهدان بود.

 وی ادامه داد: ظهر امروز فرایندپذیرش و اعزام زائران به مدینه منوره در قالب سه کاروان ۲۶۸ زائر انجام شد.

 مدیرکل فرودگاه‌های استان تصریح کرد: اداره کل فرودگاه سیستان و بلوچستان از مدت‌ها قبل امکانات خدمات و تسهیلات و تجهیزات مسافران و جامدان را در خروجی خارجی فرودگاه بین‌المللی زاهدان مهیا کرده بود که سبب شد امسال در چنین روزی عملیات بدون وقفه در ساعت مقرر انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تداوم بارش‌های رگباری درشمال سیستان و بلوچستان
  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان افتتاح شد
  • نظارت سازمان تعزیرات بر گران‌فروشی و احتکار موثرتر می‌شود
  • اجرای طرح نظارت بر بازار لاستیک خودرو در مازندران
  • آغاز طرح نظارت بر مراکز عمده توزیع لاستیک در مازندران
  • فرودگاه بین‌المللی زاهدان میزبان زائران سرزمین وحی شد
  • آغاز طرح نظارت بر واحد‌های مشاور املاک
  • ۱۵ هزار متر از اراضی ملی زاهدان رفع تصرف شد