Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری از دفتر استانی تسنیم در سنندج بازدید کرد. ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی عصر امروز با حضور در دفتر خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در استان کردستان از بخش‌های مختلف بازدید و با خبرنگاران این رسانه گفت‌وگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در این دیدار با تبریک فرارسیدن عید سعید قربان به همه ملت ایران اظهار داشت: از آنجا که تسنیم را یک رسانه فعال در دنبال‌کردن مطالبات مردم می‌دانم از مدت‌ها قبل بنا داشتم در خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در استان کردستان حضور پیدا کنم و بابت اینکه امروز خداوند فرصت حضور در دفتر یک رسانه ارزشی و مردم‌مدار را نصیب بنده فرمود، بسیار خوشحال هستم.

ماموستا رستمی با بیان اینکه روزانه اخبار این رسانه را پیگیری می‌کنم، افزود: خبرگزاری تسنیم از وجود جوانانی متعهد و صادق برای انعکاس اخبار و انجام امور بهره می‌برد و این رسانه "زمان‌‌شناس و دشمن‌شناس"، مصلحت‌های نظام را در نظر می‌گیرد و در مناطق مرزی همچون کردستان که با هجمه رسانه‌ای دشمن مواجه هستیم، رسالت این رسانه بسیار سنگین‌تر از دیگر مناطق کشور است.

گفتنی است؛ در این بازدید که یک ساعت به طول انجامید، مدیر دفتر خبرگزاری تسنیم در استان کردستان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد و کارهای انجام شده در راستای انعکاس و پیگیری مشکلات مردم به تشریح برنامه‌ها و چشم‌اندازهای این رسانه در استان پرداخت.

مشروح گفت‌وگوی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تسنیم متعاقباً منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۳۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نطق شنیدنی در مجلس ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل

تعداد بازدید : 4 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 41 محمد سعید یاز، نماینده مجلس ترکیه (نماینده دیاربکر) در جلسه علنی مجلس ترکیه نطق فوق العاده‌ای درباره حمله موشکی و پهپادی ایران به اسرائیل در پاسخ به حمله به کنسول گری ایران در دمشق انجام داد. این نطق را با زیرنویس فارسی می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • کمیسیون اجتماعی مجلس با تعطیلی شنبه موافق است/ منتظر پاسخ استعلام از دفتر رهبری هستیم
  • حکم دو رهبر پای متمم قانون اساسی ایران
  • کانال حمید رسایی: نگرانی منتقدان بجاست چون گزینه اصلی مقابل قالیباف است
  • باید بسترهای مشارکت مردم در امر رونق اقتصاد و جهش تولید را فراهم آوریم/ از بازدید نماینده‌های مجلس از زندان‌ها استقبال می‌کنیم
  • نطق‌شنیدنی در مجلس‌ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل
  • محمودوند، نماینده خرم‌آباد: آقایانی که حرف رهبر انقلاب در خصوص دختربچه‌های مظلوم و معصوم را قبول نداشتند، همه‌کاره انتخابات بودند! درد از این بزرگ‌تر؟
  • نطق شنیدنی در مجلس ترکیه درباره حمله ایران به اسرائیل
  • ماجرای ۵ اخطار رهبری به مجلس انقلابی | نماینده‌ای داشتیم که به «مهسا امینی» فقط فحش نمی‌داد!
  • علیپور: مردم برای تشکیل مجلسی مقتدر و قوی مشارکت گسترده‌ای در مرحله دوم انتخابات داشته باشند
  • نماینده‌ای داشتیم که به مهسا امینی فقط فحش نمی‌داد