Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت:مجوز اجرای نمایش"دریاچه قو" را رئیس فعلی امضا کرده اند و نظر بنده این نبوده است.

به گزارش قدس آنلاین خراسان رضوی، کاظم دبیری رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد درخصوص مسایل پیش آمده درباره تئاتر"دریاچه قو"در تماس با تحریریه قدس انلاین گفت:مجوز اجرای این تئاتر را جناب استادی امضا کرده اندو ارتباطی به دوره مدیریت بنده ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه رییس فعلی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد در جلسه شورای بازبینی حضور داشتند تصریح کرد:بنده موافق اجرای نمایش به شکلی که در شورا بود نبودم و اگر قرار به دادن مجوز از سمت بنده بود آن را منوط به اصلاح و تغییر و نهایتا بازبینی مجدد می کردم.

دبیری افزود:آنچه که در حال حاضر اجرا می شود با اجرای شورای بازبینی تفاوت دارد ولی با نظر مثبت جناب استادی شورا تائید کرده و ما حتی در جلسه لباس بازیگران و پوستر نمایش را ندیدیم.

رییس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مشهد گفت:من تئاتری که درحال اجرااست را بدین شکل مجوز نمی دادم.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تئاتر دریاچه قو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۳۶۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد گفت: نگاه مطالبه‌گر در حوزه فرهنگ و هنر تحول‌آفرین است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، اعظم روانشاد_ روز پنج‌شنبه، سی‌ام فروردین_ با اشاره به حمایت هنرمندان استان لرستان از عملیات «وعده صادق» و قدردانی از نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در انجام موفقیت‌آمیز این عملیات راهبردی اظهار کرد: هنرمندان، سینماگران و اهالی فرهنگ لرستان با واکنش‌های خود در بزنگاه‌های مختلف ثابت کرده‌اند به رسالت بزرگ انسانی و تاریخی خویش همواره پایبند هستند.

وی با اشاره به جایگاه والای هنرمندان در جامعه، گفت: زبان هنر ماندگار است و اگر بخواهیم موضوعی ماندگار شود و اثرگذاری بیشتری داشته باشد، باید با زبان هنر آن‌را بیان کنیم.

روانشاد افزود: اگر به هر موضوعی نگاه هنرمندانه و هدفمندی وجود داشته باشد، مفاهیم و ارزش‌ها نیز به خوبی منتقل خواهد شد و هم‌گرایی عمیق‌تری در دستیابی به هدف شکل خواهد گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به نقش اصحاب فرهنگ و هنر در پیشبرد برنامه‌های فرهنگی و هنری جامعه اشاره کرد افزود: جامعه فرهنگ و هنر استان نگاه مطالبه‌گر به مجموعه فرهنگ و ارشاد اسلامی دارد که این نگاه، یک نگاه اثرگذار است و می‌تواند در حوزه فرهنگ و هنر استان نقش‌آفرین و تحول‌آفرین باشد.

اهمیت جایگاه والای هنر برای تحول جامعه

وی با تاکید بر اینکه هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد، بیان کرد: باید ارزش و جایگاه والای هنر را در رشته‌های مختلف درک کرده و برای توسعه و اعتلای نام فرهنگ و هنر استان گام‌های جدی برداریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با تاکید بر تولیدات هنری در اجرای طرح شهید آوینی در استان گفت: حمایت از آثار فاخر و اثرگذار، اجرای برنامه‌های هنری در سطح محلات به منظور اجرای عدالت اجتماعی و افزایش نشاط اجتماعی، توسعه کمی و کیفی خدمات فرهنگی و هنری در دستور کار شورای هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار بگیرد.

تاکید بر بهره‌گیری از توان اصحاب اندیشه و هنر در آسیب‌شناسی جامعه

روانشاد همچنین بر مشارکت هدفمند و بهره‌گیری از توان اصحاب اندیشه و هنر در آسیب‌شناسی جامعه تاکید کرد و گفت: تقویت ترویج گفتمان اخلاق‌مدار در اولویت قرار دادن مسائل صندوق هنر هنرمندان و طرح‌های وابسته آن از دیگر برنامه‌های شورای هنر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان است که روند اجرای آنها بررسی خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: جلسات شورای فرهنگی، هنری و مالی این اداره کل به صورت هفتگی در دستور کار قرار گرفته است که این جلسات به منظور بررسی، آسیب‌شناسی و ارائه برنامه‌های پیش رو و شناسایی نقاط ضعف و قوت برنامه‌ها برگزار خواهند شد.

کد خبر 745802

دیگر خبرها

  • اعلام جدول اجرای نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر رضوی
  • گشایش دومین نمایشگاه نقاشی کُنار، درخت زندگی در دزفول
  • مسابقه تصویرگری حمله موشکی سپاه به اسرائیل در نیمروز برگزار شد
  • علم الهدی : اینکه سن ازدواج بالا رفته، ریشه آن فرهنگی است
  • علم الهدی : در هر شهر ایران، مردم به قدری که از خدمات شهرداری ها برخوردار هستند، از خدمات هیچ اداره و سازمانی استفاده نمی‌کنند
  • هنر ظرفیت تحول یک جامعه را دارد
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • اجرای برنامه‌های فرهنگی برای امیدافزایی در کردستان
  • مناسب سازی معابر در میبد وضعیت خوبی ندارد
  • پرداخت حدود ۵۳ میلیارد ریال وام تسهیلات مشاغل خانگی حوزه فرهنگ و هنر نیشابور