Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، فرمانده هنگ مرزی تایباد گفت: طی 24 ساعت گذشته،  6 هزار و 720 لیتر سوخت قاچاق در این شهرستان مرزی کشف و تعدادی متهم در این خصوص دستگیر شدند.
سرهنگ کاظم صمدی اظهار داشت: قاچاقچیان این محموله های سوخت که 161 میلیون و 280 هزار ریال ارزش گذاری شده، پس از دستگیری توسط مرزبانان مرز دوغارون و پاسگاه 17 شهریور به مراجع قضایی تحویل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: همچنین در مبارزه با ورود کالای قاچاق نیروهای مرزبانی مستقر در مرز ایران و افغانستان موفق به کشف سه هزار و 210 کیلوگرم بذر،500 کیلوگرم کود شیمیایی،72 لیتر کود مایع، 260 لیتر انواع سم و بیش از پنج کیلوگرم حشره کش شدند.
سرهنگ صمدی افزود: در این خصوص نیز یک قاچاقچی دستگیر و با تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شد.
استان خراسان رضوی 300 کیلومتر مرز مشترک با افغانستان دارد که 90 کیلومتر آن در حوزه شهرستان تایباد واقع است.
تایباد در 225 کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مرز دوغارون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۳۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان قصرشیرین در جمع خبرنگاران گفت : ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق طی دو ماه گذشته با همکاری نیروی انتظامی و کارکنان گمرک پرویزخان کشف‌شده است.

وی افزود: سوخت‌های کشف‌شده از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان که قصد خروج از کشور را داشتند کشف شد و متخلفان به تعزیرات حکومتی شهرستان معرفی شدند.

مدیرکل گمرک پرویزخان تصریح کرد: سوخت‌های کشف‌شده شامل بنزین و گازوئیل و در قالب گالن‌های بیست لیتری از آنها کشف و ضبط‌شده است.

وی ادامه داد: سوخت سرمایه ملی است و با هرگونه عرضه خارج از شبکه آن برخورد خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در توقیف پلیس خراسان جنوبی
  • ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان کشف شد
  • توقیف ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • کشف بیش از ۶۰ هزار لیتر سوخت قاچاق درقصرشیرین
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • خودرو جنسیس GV80 2025 چه مشخصاتی دارد؟
  • کشف ۴۲ هزار لیتر سوخت قاچاق از ۷۶ تانکر سوخت‌رسان