Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: سند جامع راهبردی پدافند غیرعامل در پنج مرحله توسط مشاور تدوین و باید به منظور کاربردی‌تر شدن آن در هر مرحله از نظرات فرمانداران و مدیران اجرایی بهره ‌گیری شود. ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۸ استانها مرکزی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، فتح الله حقیقی ظهر امروز در نشست شورای پدافند غیر عامل استان مرکزی با اشاره به ضرورت سند راهبردی پدافند غیرعامل استان اظهار داشت: سند جامع راهبردی پدافند غیرعاملدر پنج مرحله توسط مشاور تدوین و باید به منظور کاربردی تر شدن آن در هر مرحله از نظرات فرمانداران و مدیران اجرایی بهره گیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سند راهبردی پدافند غیرعامل استان به کمک فرمانداران و مدیران استانی باید به گونه ای تدوین شود که تمامی تهدیدها و نواقص را به صورت عمیق و اصولی ببیند و با فرصت شناسی برنامه هدفمندی را در راستای توسعه و پیشرفت استان پیاده سازی کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی تصریح کرد: تهیه برش شهرستانی سند راهبردی پدافند غیرعامل از برنامه های اولویت دار استانداری مرکزی بوده و اساس تصمیم سازی ها و اقدامات استانی نگاه دقیق، کاربردی و علمی در حوزه پدافند غیرعامل است.

حقیقی بیان کرد: فرمانداران باید برش شهرستانی سند راهبردی پدافند غیرعامل باید با حساسیت و دقت در دستور کار خود قرار دهند، مدیران در کنار تهیه این سند مهم باید با انجام کارهای کوتاه مدت آسیب و تهدیدها را در حوزه های مختلف شناسایی و راهکار عملیاتی برای برطرف کردن آن ارائه کنند.

وی اضافه کرد: به دنبال انجام فعالیت های پیشگیرانه و تلاش پلیس راه، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه های مربوطه حوادث رانندگی جاده ای در ایام نوروز امسال حدود 60 درصد کاهش یافت که این روند باید با جدیت تمام دنبال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی عنوان کرد: باتوجه به این که کاهش تصادفات جاده ای از برنامه های اولویت دار استانداری است و در چهار ماه نخست امسال اقدام های مناسبی از جمله ایجاد دو واحد اقامتگاهی و نصب دوربین های مدار بسته در جاده ساوه - همدان، ایجاد شانه خاکی در جاده ساوه- سلفچگان و آغاز عملیات اجرایی زیر گذر جاده اصفهان برای کاهش تصادفات در نقاط حادثه خیز استان انجام شده است.

حقیقی خاطرنشانکرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید برای جلوگیری از بهره برداری های سو شبکه های خارجی و افزایش روحیه نشاط در جامعه در ارائه آمارها دقت بیشتری داشته باشند و آمارها بر اساس شاخص ارائه شود.

انتهای پیام/ش

R41371/P1377/S6,73/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۳۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه توجیهی اجرای مرحله دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مرودشت ارسنجان و پاسارگاد و بررسی نقاط قوت و ضعف انتخابات در شهرستان ارسنجان بعد از ظهر یکشنبه با حضور اسماعیل قزل سفلی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس و رئیس ستاد انتخابات این استان، اعضای شورای تأمین و اعضای هیأت نظارت و اجرایی انتخابات ارسنجان با رویکرد برگزاری انتخابات در مرحله دوم برگزار شد.

در این جلسه ضمن بر روی اجرای انتخاباتی سالم و با کیفیت در مرحله اول و همچنین بر اهمیت انتخابات در مرحله دوم تاکید شد و موارد احتمالی که می‌تواند، انتخابات را تحت الشعاع قرار دهد مورد واکاوی و بررسی قرار گرفت.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس که به دعوت کاووس رضایی فرماندار شهرستان در این جلسه حضور یافته بود، با بیان اینکه دشمن در مرحله اول علی‌رغم تمام تلاش خود در پروژه ناامیدسازی و پیشگیری از مشارکت در انتخابات، شکست خورد افزود: دشمن در این مرحله نیز بیکار ننشسته است.

رئیس ستاد انتخابات فارس گفت: البته باور داریم با حضور مجریان با تقوا و کاربلد در پست‌ها و مسوولیت‌های گوناگون شاهد خلق حماسه‌ای دیگر با رعایت حق الناس و امانتداری در حوزه‌های انتخابیه ای باشیم که به مرحله دوم منتهی شده است.

وی در پایان بیان کرد: انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است و باید مردم و مسؤولین در تبیین اهمیت مشارکت در انتخابات دور دوم بکوشند.

کد خبر 6097546

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • تشریح اقدامات مدیریت بحران خراسان جنوبی در سیل اخیر
  • انتخابات مرحله دوم چه بسا مهم‌تر از مرحله اول است
  • آلمان سامانه پدافند هوایی اوکراین را تقویت می‌کند
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد | ادعای اولیه چگونه نقش بر آب شد؟
  • فلسطین کرونیکل: پاتریوت آمریکا در برابر بالستیک ایرانی به هیچ کاری نیامد
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • بهورزان دیده بانان عرصه سلامت هستند
  • ضرورت آگاهی عشایر کوچ رو از مخاطرات کوچ در شرایط بارانی
  • سامانه سرمایه‌گذاری استان یزد رونمایی شد