Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزان عاشورزاده نماینده تکواندو ایران در ادامه رقابت های خود در بازی های آسیایی جاکارتا، توانست با عبور از سد حریف ویتنامی راهی مرحله نیمه نهایی شود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

مدال فرزان عاشورزاده قطعی شد.

فرزان عاشورزاده تکواندوکار وزن منهای ۵۸ کیلوگرم ایران در بازی های آسیایی، توانست با عبور از سد حریف ویتنامی با نتیجه ۱۶ بر ۳، راهی مرحله نیمه نهایی شود تا مدال برنز این ورزشکار ایرانی، قطعی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی در نیمه نهایی با حریفی از ازبکستان رقابت خواهد داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ایران ایران ویتنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم ملی پس از صعود مقتدرانه از دور گروهی که با سه پیروزی برابر افغانستان، بحرین و کویت و با به ثمر رساندن 12 گل زده و 4 گل خورده رقم خورد، در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف قرقیزستان رفته بود که در مرحله گروهی توانسته بود بالاتر از تیم‌هایی نظیر کره‌جنوبی، ژاپن و تاجیکستان صدرنشین شگفتی سازی کند و صدرنشین لقب بگیرد. 

شاگردان شمسایی در این مسابقه اجازه ادامه شگفتی سازی به قرقیزها ندادند و خیلی زود برتری خود را به حریف دیکته کردند و اگرچه در ابتدای بازی پس از گل بهروز عظیمی به تساوی کشانده شد، اما در ادامه تیم ملی 5 گل دیگر زد تا صعودی آسان را به مرحله نیمه نهایی تجربه کند.

در مرحله بعدی تیم ملی باید به مصاف برنده ویتنام و ازبکستان برود که احتمالا ازبکستان خواهد بود. اما نکته قابل توجه پس از قطعی شدن پیروزی برابر قرقیزستان قطعی شدن سهمیه صعود ایران در جام جهانی 2024 ازبکستان بود که چند ماه دیگر در سه شهر این کشور برگزار خواهد شد.

پس از پایان این مسابقه هوادارانی که در سالن برگزاری مسابقه در بانکوک حضور داشتند به تشویق وحید شمسایی و شاگردانش پرداختند تا آنها را با روحیه بالایی آماده مصاف نیمه نهایی و حضور در فینال مسابقات کنند.

دیگر خبرها

  • تیم ملی فوتسال ازبکستان حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان در نیمه‌نهایی حریف ایران شد
  • حریف ایران در نیمه نهایی مشخص شد
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ میزبان جام جهانی حریف ایران در نیمه نهایی شد
  • ازبکستان حریف ایران شد/ امید ۴ تیم به جام جهانی فوتسال
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ ازبکستان حریف ایران در نیمه‌نهایی شد
  • حریف ایران در مرحله نیمه‌نهایی مشخص شد/ شانس مجدد برای افغانستان
  • تشویق ایسلندی تیم ملی پس انجام دو ماموریت
  • صعود یوزهای ایرانی به نیمه‌نهایی با کم‌ترین دردسر / ازبکستان حریف احتمالی شاگردان شمسایی
  • ژاپن حریفی برای فوتسال ایران نیست/ از حریفان آسیایی ترس نداریم