Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: 75 درصد روستاهای استان اردبیل از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استفاده می کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سبلان‌ما، فرامز بهنژاد ظهر امروز در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: یک هزار و 700 روستا از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل استفاده می کنند که میانگین جمعیت بهره مندی 75 درصد است که این رقم منطبق با میانگین کشوری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طبق اهداف و برنامه های پیش رو 15 مجتمع در حال اجرا است و با تکمیل این مجتمع ها بالای 80 درصد جمعیت روستایی از خدمات شرکت آب و فاضلاب روستایی بهره مند خواهند شد.

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اردبیل گفت: حجم قابل توجهی از آب شرب در باغات و مزارع مصرف می شود که این امر باعث مشکلات جدی در حوزه خدمات دهی به مشترکان شده و شاهد کمبود آب در برخی از روستاهای استان هستیم.

بهنژاد افزود: برای ارائه خدمات به 75 درصد بهره مند روستایی، نیاز به اعتبارات مناسبی است که خواستار تخصیص اعتبار هستیم.

انتهای پیام

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان از فعالیت ۳۰۸ خانه بهداشت، ۹۴ پایگاه سلامت، ۱۳۱ مرکز خدامات جامع سلامت و ۲۴ مرکز شبانه‌روزی در مناطق شهری و روستایی استان خبر داد.
علی‌ضامن صالحی‌فرد گفت: سلامت خانواده و جوانی جمعیت دو اولویت مهم استان در حوزه بهداشت است که در این رابطه برنامه‌‎های متنوعی در طول سال اجرا می‌شود.
وی افزود: راه‌اندازی سه شبکه بهداشت و درمان نوپا در شهرستان‌های خانمیرزا، فلارد و فرخشهر، افتتاح دو مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی در لردگان و اردل، افزایش ۳۵ درصدی ارائه خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، اجرای نظام ارجاع و نسخه‌نویسی الکترونیک در برنامه پزشکی خانواده از جمله برنامه‌های اجرا شده در سال گذشته بود.
صالحی فرد از افزایش یک درصدی موالید در استان در سال گذشته خبر داد و گفت: برنامه‌های جوانی جمعیت در استان در سال جاری با شدت بیشتری اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه شاخص دقیقی از میزان سطح سواد سلامت مردم استان در دسترس وجود ندارد، گفت: مقرر شده تا امسال ارزیابی در این خصوص انجام گیرد.
صالحی فرد میزان دسترسی مردم به شاخص‌های سلامت را بیش از ۹۵ درصد اعلام کرد و گفت: تمامی جمعیت استان تا حد زیادی به امکانات بهداشتی دسترسی دارند و امسال هم هشت کانکس بهداشتی برای عشایر استان پیش‌بینی شده است.
وی با اشاره به اجرای پویش ملی سلامت در استان در سال گذشته، افرود: در این پویش بیش از ۹۷ درصد جمعیت بالای ۱۸ سال در غربالگری دیابت و فشار خون شرکت کردند که در آگاهی افراد از وضعیت سلامت و پیشگیری از ابتلا به بسیاری از بیماری‌ها هچون دیالیز کمک کننده بوده است.

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از اولین تصفیه‌خانه مدرن فاضلاب روستایی در قزوین
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • بهره مندی ۶۵ درصدی جمعیت خراسان جنوبی از بیمه سلامت
  • افزایش ۳۵ درصدی خدمات بهداشتی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در چهارمحال و بختیاری
  • ۹۸ درصد جمعیت روستاهای بوشهر از راه آسفالته بهره‌مند شدند
  • افزایش ظرفیت تصفیه‌خانه‌های فاضلاب فارس
  • افزایش ۶۷ درصدی شناسایی انشعاب غیرمجاز آب در گیلان
  • چشم انداز روشن توسعه برق روستایی کردستان/ اجرای ۱۰۰ درصدی طرح «تکخوانی» کنتور برق روستاهای کردستان در سال ۱۴۰۳