Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@02:38:01 GMT

اسامی۱۰ کاندیدای شهرداری کرج اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۴۲۴۳

اسامی۱۰ کاندیدای شهرداری کرج اعلام شد

محمد نبیونی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن اشاره به تشکیل جلسه رسمی و غیرعلنی شورای شهر که عصر امروز برگزار شد، بیان کرد: مقررشده است که محمدرضا احمدی‌نژاد همچنان عهده‌دار سمت سرپرستی شهرداری کرج باشد.

وی در ادامه از طرح نام ۱۰ نفر برای کاندیداتوری تصدی کرسی شهرداری کرج در پایان جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر خبر داد و افزود: بر این اساس آقایان سیروس شفقی، علی ترکاشوند، احداله احمدی پرگو، محمدرضا رضا پور، ربی سعادت، علی مقدس زاده، علیرضا جاوید، علی قنبر زمانی، فرج اله ایلیات و مسعود نصرتی در این لیست قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای شهر کرج بیان کرد: با توجه به طولانی شدن مذاکرات امروز، در جلسه آتی شورا پیرامون انتخاب سه یا چهار گزینه نهایی برای گزینش شهردار منتخب کرج تصمیم‌گیری خواهیم کرد و بعدازآن گزینه‌های منتخب بر طبق اعلام شورا به ارائه برنامه‌های خود خواهند پرداخت.

کد خبر 4380499

منبع: مهر

کلیدواژه: انتخاب شهردار شهرداری کرج شورای شهر کرج مردم علیه احتکار خبرگزاری مهر کرمانشاه روز خبرنگار بوشهر گرگان احتکار شهرکرد مشهد بیرجند شیراز خطبه های نماز جمعه یاسوج مجلس شورای اسلامی هفته دولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز، محمد گودرزی در نخستین جلسه کمیته درآمدی شهرداری مطرح کرد: نگاه توسعه‌ای به شهر گلسار در اولویت اجرای برنامه‌ها قرار گیرد.
وی ادامه داد: در سال جاری نگاه اجرایی باید به سوی نگاه توسعه‌ای شهر تغییر باید و این نیازمند تلاش مجموعه همکاران است.
شهردار گلسار بر برنامه ریزی و زمان بندی پیرامون درآمد‌های پایدار تاکید کرد و ادامه داد: تشکیل جلسه‌ها باید به صورت مستمر باشد؛ زیرا مردم از خادمین خود در شهرداری انتظار ارائه خدمات دارند که این مهم در گروی ایجاد درآمد و درنتیجه ارائه خدمات مطلوب به مردم است.
پیش از سخنان شهردار رضا کمرروستا مسئول درآمد شهرداری گلسار و دبیر جلسه در سخنانی از اقدامات و تلاش‌های اعضای کمیته درآمد در وصول مطالبات و ایجاد منابع درآمدی در گذشته قدردانی کرد و ادامه داد: برخی از واحد‌ها نیازمند تلاش مضاعف تری هستند و راهکار‌های افزایش درآمد در سال جدید نیازمند تلاش و تعامل بیشتر واحد‌ها می‌باشد.

دیگر خبرها

  • بررسی آخرین راهکارهای رفع مشکلات زیست‌محیطی اصفهان در جلسه مشترک شهرداری و استانداری
  • فیلم/ امیرعبداللهیان در جلسه شورای امنیت چه گفت؟
  • امیر عبداللهیان: حمله ایران ضروری بود، گزینه دیگری جز آن نداشتیم
  • امیر عبداللهیان در نشست شورای امنیت : حمله ایران ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت
  • حمله ایران ضروری بود چون ایران گزینه دیگری جز آن نداشت
  • رانندگان آژانس شاغل در شهرداری بیمه تکمیلی شوند
  • ساختمان‌های تهران سبز می‌شوند
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • جنگ لیست‌ها در مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • صدور اعتبار نامه نمایندگان منتخب تهران در مجلس دوازدهم