Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، محمدحسین خنکال دبیر اجرایی خانه کشاورز استان سمنان در گفتگو با خبرنگاران گفت: پرداخت خسارت ناشی از سرمازدگی فروردین امسال باید تعیین تکلیف شود.

وی افزود: با توجه به اینکه در استانی زندگی می‌کنیم که هیچ سالی محصولات کشاورزی از عوامل قهری مصون نیست لذا تقاضا کردیم در این نشست از استمهال وام کشاورزان برای استان‌هایی که مورد خسارت قرار گرفتند، استان سمنان به‌صورت ویژه دیده شود که وی نیز این امر را پذیرفت و در حال طی مراحل اداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر اجرایی خانه کشاورز استان سمنان تصریح کرد: ۱۶ فرودین امسال نیز با سرمای بی‌سابقه‌ای در شاهرود مواجه بودیم که از بین رفتن باغات را به دنبال داشت که با توجه به حضور رئیس ستاد مدیرت بحران کشور در شاهرود هنوز باغاتی که بیمه بودند و آن‌هایی که از بیمه برخوردار نبودند تعیین تکلیف نشده‌اند.

محمدحسین خنکال گفت: برخی از کشاورزان طی ۲۰ سال گذشته سیستم آبیاری نوین را انجام دادند و تسهیلات دریافتی خود را نیز پرداخت کردند اما باگذشت زمان این سیستم‌ها دچار فرسودگی شده و نیازمند ترمیم و بازسازی است اما در اجرای این سیستم‌ها تنها یک‌بار می‌توان از تسهیلات استفاده کرد لذا مقرر شد تا امکان استفاده مجدد از تسهیلات برای این امر نیز فراهم شود.

انتهای پیام / ق

پرداخت خسارت باغات استان سمنان ناشی از سرمازدگی تعیین تکلیف شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محصولات کشاورزی کشاورزان اشتغال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب

ایسنا/زنجان مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی در ابهر تا تعیین تکلیف نرخ مصوب ممنوع است.

حسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی توسط برخی رانندگان ابهری، عنوان کرد: تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب کرایه تاکسی در ابهر هرگونه افزایش خودسرانه ممنوع است.

وی با توضیح اینکه در حال حاضر طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به فرمانداری اعلام شده است، ادامه داد: در صورت تصویب این نرخ‌ها توسط فرمانداری طی هفته آینده رسما ابلاغ خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر با توضیح اینکه از شهروندان درخواست داریم در صورت دریافت کرایه اضافه مراتب را به سازمان تاکسی‌رانی ابهر گزارش کرده تا برخورد قانونی صورت گیرد، تاکید کرد: تا تعیین تکلیف نرخ مصوب هرگونه افزایش کرایه ممنوع بوده و سازمان حمل و نقل مکلف است تا ضمن نظارت، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • سیاست‌های صنعتی باید تعیین تکلیف شود/ سهم اندک تولید از اعتبارات بانکی
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شوند
  • خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه تعیین تکلیف می‌شود
  • تعیین تکلیف خودروهای رسوبی در پارکینگ‌های کرمانشاه
  • تعیین تکلیف شهریه پودمان فرهنگیان ۱۴۰۳
  • بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پرونده در کمیسیون ماده ۵ استان آذربایجان‌غربی
  • لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه تعیین تکلیف شود
  • تعیین تکلیف اراضی منابع طبیعی و اوقاف در فارس
  • هشدار سرمازدگی به باغداران همدانی