Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تایباد گفت: صددرصد روستاییان شهرستان تایباد با آغاز هفته دولت از آب شرب سالم بهره مند می‌شوند. ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۲ استانها خراسان رضوی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تایباد، حسین شرافتی راد عصر امروز به مناسبت آغاز هفته دولت در نشستی خبری اظهار داشت: امسال هفته دولت با شعار شفافیت، پاسخ گویی و کارآمدی خدمات خود را آغاز خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه در پاسخ به سوالات خبرنگاران در رابطه با برنامه‌های موجود در این هفته گفت: بهره‌برداری از پروژه و طرح‌هایی چون گازرسانی به 10 روستای بخش میان ولایت، بهره مندی 100 درصدی روستاییان شهرستان تایباد از آب شرب سالم و بهره برداری از کمربندی شرقی تایباد از مهم ترین برنامه‌های این هفته می‌باشد.همچنین اجرای طرح‌های هادی، توسعه شبکه آبرسانی، استفاده از روش‌های نوین کشاورزی در مزارع و باغ‌ها، آسفالت راه‌های روستایی، بهره‌برداری از چندین فضای آموزشی، گازرسانی به گمرک دوغارون و آغاز گازرسانی به صنایع کوچک و تولیدی شهرستان پروژه‌های عمرانی هفته دولت در این شهرستان است.

فرماندار تایباد افزود: این طرح‌ها در دو بخش شهری و روستایی در بخش‌های مرکزی و میان ولایت این شهرستان اجرا شده که مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

شرافتی راد در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم در مورد اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و ورزشی اظهار داشت: از مجموع 247 طرح  آماده بهره برداری شده با اعتباری معادل 288میلیارد ریال، 80 برنامه مربوط به فرهنگ، هنر و ورزش است که در این هفته با حضور مسئولان استانی افتتاح خواهد شد. 35 پروژه با اعتبار 32 میلیارد ریال مربوط به بخش میان ولایت این شهرستان است.

شرافتی‌راد با اشاره به اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام گفت: در این ارتباط 70 درصد اعتبار به ارزش 190 میلیارد ریال در قالب 93 پروژه به این شهرستان تعلق گرفته که مدت تکمیل آن‌ها در یک بازه زمانی دو ساله قرار می‌گیرد.

فرماندار تایباد در رابطه با هزینه‌های گازرسانی گفت: اعتبار هزینه شده برای گازرسانی به 10 روستای میان ولایت از توابع تایباد که درهفته دولت به بهره برداری می رسد 15میلیارد تومان است و برای 10 روستای باقی مانده در بخش مرکزی تایباد 11 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده که تا پایان سال جاری کار گازرسانی به تمامی روستاهای شهرستان انجام می‌شود. آغاز گازرسانی به صنایع تولیدی کوچک و بزرگ گمرک دوغارون از مهمترین طرح‌های خدمت‌رسانی در این ایام است.

وی اظهار کرد: پروژه‌های هفته دولت با توجه به شاخص‌ها و محورهای ابلاغی مقام معظم رهبری، با هدف محرومیت زدایی، اشتغال و معیشت مردم این خطه مرزی و در راستای توسعه همه جانبه اجرایی شده است.

انتهای پیام/ش

R41347/P1377/S6,1188/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز

احمد بلند نظر با اشاره به تداوم عملیات پروژه گازرسانی به نقاط مختلف شهرستان جیرفت گفت: دهستان رضوان از توابع بخش جبالبارز نیز مورد توجه قرار گرفته است و بدین منظور به روستاها و پارچه آبادی های منطقه میجان در آینده ای نه چندان دور گازرسانی می شود.   

نماینده عالی دولت در شهرستان جیرفت تصریح کرد: هم اکنون عملیات حفاری ویژه اجرای خط انتقال به منطقه در حال اجرا است و بر اساس بررسی های صورت گرفته پروژه با ۱۳ کیلومتر خط انتقال و ۵ کیلومتر شبکه توزیع، طی فاز اول اجرا می شود و فاز دوم آن متعاقبا به مناقصه گذاشته خواهد شد تا تمامی روستاها و پارچه های واقع در میجان از نعمت گاز شهری بهره مند بشوند. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • افتتاح تعاونی شکوفایی خلاقیت در شیروان
  • بهره‌برداری از طرح‌های مختلف همزمان با روز شوراها در بوشهر
  • بهره‌برداری از بخش نخست رینگ چهارم ترافیکی اصفهان تا پایان سال
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • آغاز پروژه گازرسانی به میجان از توابع جبالبارز
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • عملیات احداث زیرگذر روستای سرخون آغاز شد
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره برداری از دفتر بسیج ورزشکاران شهرستان ساری