Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@10:00:43 GMT

کلیپ متفاوت صداپیشه جناب‌خان برای برنامه «نود»

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۴۴۱۶

‍‍‍‍‍‍

فرهنگ > تلویزیون - کلیپ متفاوتی درباره حضور ورزشکاران ایرانی در مسابقات آسیایی جاکارتای اندونزی را با صدای محمد بحرانی، صداپیشه عروسک جناب‌خان ببینید. این کلیپ امشب از برنامه «نود» پخش می‌شود.

Video/Audio Link

 



به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمد بحرانی، صداپیشه عروسک جناب‌خان، نماهنگی متفاوت با حال و هوای جنوب را برای بازی‌‎‌های آسیایی جاکارتای اندونزی خواند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این نماهنگ به کارگردانی احسان عبدی‌پور و کریم فائقیان و با موسیقی محسن شریفیان و بهنام شهرکی ساخته شده است.

قرار است این کلیپ، امشب دوشنبه ۲۹ مرداد برای اولین بار از برنامه «نود» شبکه سوم سیما پخش شود.

57243

 

 

دانلود کلید واژه‌ها : محمد بحرانی - جناب خان - عادل فردوسی‌ پور - برنامه تلویزیونی 90 - بازی های آسیایی - تلویزیون -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد بحرانی جناب خان عادل فردوسی پور برنامه تلویزیونی 90 بازی های آسیایی تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در پی موافقت مجلس شورای اسلامی با تشکیل سازمان سپند وزارت دفاع، پیام تشکر صادر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) و با احترام

همان گونه که مستحضرید مقام معظم رهبری (دامت برکاته) در پیام شهادت دانشمند شهید دکتر محسن فخری‌زاده بر «پیگیری تلاش علمی و فنی شهید در همه بخش‌هایی که وی بدان‌ها اشتغال داشت»، تصریح فرموده بودند که به موازات اهتمام وزارت دفاع و حمایت‌های ستادکل نیرو‌های مسلح و دولت مردمی برای تحقق این فرمان، مجلس شورای اسلامی نیز طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی که با همفکری این شهید اندیشمند تهیه شده بود را در دستور کار قرار داد و با تاکید جناب عالی و نقش آفرینی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و همراهی و رای قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی اخیرا در صحن علنی مجلس به تصویب نهایی رسید.

با قدرشناسی اقدامات حمایتی و تقنینی مجلس شورای اسلامی در تقویت بنیه دفاعی کشور به ویژه در رسیدگی به این طرح که به منظور دستیابی به فناوری‌های برتر مورد نیاز دفاعی و امنیتی حال و آینده و در راستای تأکید بر دستیابی به فناوری‌های بدیع، نوظهور، شالوده شکن و برتر ساز و همچنین طراحی، ساخت، تولید، تأمین و پشتیبانی محصولات حوزه پدافند نوین و در راستای لبیک به تدابیر فرماندهی معظم کل قوا با رویکرد «تولید علم، شکستن مرز‌های دانش و نوآوری» و رسیدن به قابلیت‌های هوشمندانه و تحکیم وارتقای قدرت بازدارندگی می‌باشد، لازم است از حمایت‌های جناب عالی و کمیسیون امنیت ملی و همه نمایندگان مجلس یازدهم در تصویب قاطع این قانون صمیمانه سپاسگزاری و تشکر نمایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام تشکر وزیر دفاع از مجلس شورای اسلامی
  • تشکر وزیر دفاع از مجلس بابت تصویب تشکیل «سپند»
  • استوری جالب اوسمار برای میثاقی
  • جوانان و امیدهای بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • جوانان و امید‌های بوکس ایران در رینگ آسیایی
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • قدردانی حیدر فرمان از وزیر ورزش برای مسابقات کوراش پوریا ولی
  • معرفی برگزیدگان «سرزمین شعر»
  • صداپیشه و بازیگر پیشکسوت بستری شد