Web Analytics Made Easy - Statcounter

ورزش > فوتبال - همشهری آنلاین:
با موافقت باشگاه الدخیل، کنفدراسیون فوتبال آسیا با تغییر زمان مسابقه برگشت این تیم با پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران موافقت کرد.

به گزارش مهر، پندار خمارلو ضمن اعلام این خبر به سایت باشگاه پرسپولیس گفت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به اعلام موافقت باشگاه الدحیل با درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی برگشت دو تیم ، یک روز زودتر از زمان اعلام شده موافقت کرد و به این ترتیب، این بازی به جای سه شنبه ۲۷ شهریور که شب تاسوعای حسینی بود در تاریخ ۲۶ شهریور برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اختصاصي همشهري آنلاين: آشنايي با ليگ قهرمانان آسيا

مدیر رسانه‌ای پرسپولیس اضافه کرد: ما از همان زمان قرعه کشی مسابقات که با این مساله روبرو شدیم، موضوع را مطرح کردیم که در این مسیر روابط بین‌الملل فدراسیون و آقای تاج هم به کمک آمدند.

در ابتدا طرح جابجا شدن بازی رفت و برگشت مطرح بود که مورد موافقت باشگاه و فدراسیون نبود و در ادامه با توجه به اعلام موافقت باشگاه الدحیل، کنفدراسیون با جلو افتادن بازی موافقت کرد تا بازی روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود.

مدیر روابط عمومی پرسپولیس افزود: به این ترتیب با توجه به کم شدن فاصله دو بازی، برای جابجایی بازی با نساجی مازندران نیز درخواست ارایه شده است.

در همین زمینه: شروع طوفانی حریفان سرخابی در لیگ قطر جریمه استقلال، پرسپولیس و ذوب‌آهن توسط کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا؛ استقلال و پرسپولیس مقابل قطری‌ها شفر: مشکلی با قرعه السد ندارم برانکو: بازی برابر الدحیل سخت‌ترین قرعه بود

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند

  به کزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، دیدار پایانی رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا جمعه ۱۴ اردیبهشت بین تیم‌های ژاپن و ازبکستان برگزار شد، در این بازی موعود بنیادی فر؛ داور بین المللی فوتبال کشورمان به همراه سعید قاسمی و علیرضا ایلدروم به عنوان کمک‌های وی قضاوت این بازی را برعهده داشتند.   قضاوت بدون نقص بنیادی فر و کمک‌های ایرانی‌اش باعث شد تا کمترین چالش برای آنها در جریان این دیدار حساس شکل بگیرد.   امید‌های ژاپن با برتری یک به صفر مقابل ازبکستان توانستند به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها برسند.

دیگر خبرها

  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • تغییر عجیب پیراهن گل گهر در دیدار با شمس آذر
  • داور چهارم دیدار استقلال تغییر کرد
  • جشن قهرمانی در ورزشگاه خالی از تماشاگر؛ مخالفت خاویر تباس با تغییر زمان دیدار رئال مادرید و کادیز
  • درخواست رسمی استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • استقلال خوزستان خواهان تغییر داور بازی سپاهان
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند