Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از باشگاه پرسپولیس؛ پندار خمارلو اظهار داشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا با توجه به اعلام موافقت باشگاه الدحیل با درخواست باشگاه پرسپولیس برای برگزاری بازی برگشت دو تیم ، یک روز زودتر از زمان اعلام شده موافقت کرد و به این ترتیب، این بازی به جای سه شنبه 27 شهریور که شب تاسوعای حسینی بود در تاریخ 26 شهریور برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر رسانه ای پرسپولیس اضافه کرد: ما از همان زمان قرعه کشی مسابقات که با این مساله روبرو شدیم، موضوع را مطرح کردیم که در این مسیر روابط بینالملل فدراسیون و آقای تاج هم به کمک آمدند.
در ابتدا طرح جابجا شدن بازی رفت و برگشت مطرح بود که مورد موافقت باشگاه و فدراسیون نبود ودر ادامه با توجه به اعلام موافقت باشگاه الدحیل، کنفدراسیون با جلو افتادن بازی موافقت کرد تا بازی روز دوشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شود. 

مدیر روابط عمومی پرسپولیس افزود : به این ترتیب با توجه به کم شدن فاصله دو بازی، برای جابجایی بازی با نساجی مازندران نیز درخواست ارایه شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا الدحیل استادیوم آزادی تاسوعا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

دو تیم فوتبال آستون ویلا و چلسی از سری رقابت‌های هفته ۳۵ لیگ برتر انگلیس امروز شنبه ساعت 2۳:۳۰ دقیقه به وقت ایران در ویلا پارک برگزار خواهد شد. 

بازی رفت دو تیم در ورزشگاه استمفوردبریج با نتیجه یک بر صفر به سود آستون ویلا پایان یافت. آخرین بازی دو تیم در جام حذفی انگلیس بود که طی دو بازی رفت و برگشت انجام شد. بازی رفت با نتیجه صفر صفر به پایان رسید، اما تیم چلسی در بازی برگشت با نتیجه ۳ بر ۱ تیم اونای امری را شکست داد. 

tags # چلسی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس بدون توجه به بازی‌های استقلال می‌تواند فاصله یک امتیازی را جبران کند/ در مورد رفیعی جای نگرانی وجود ندارد
  • پیروزی النصر در شب بازگشت کریستیانو رونالدو
  • قاتل پرسپولیس غایب در بازی برگشت؛ سپاهان این مهره را ندارد!
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک
  • برگشت به عقب گلبال در مسیر پارالمپیک/وضعیت اعزام دوباره پیچیده شد
  • ساعت پخش بازی استون ویلا و چلسی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرسپولیس بعد از هفت سال ۴ تایی شد!
  • تیم «کشاورز قم» به مرحله دوم لیگ بسکتبال امید‌های کشور راه یافت
  • مدافع رم سکته را رد کرد و به تمرینات برگشت
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود