Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-27@07:53:33 GMT

جزئیات تشکیل هیئت‌ امنای ۵ نفره برای اداره صداوسیما

تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۰۲۴۴۵۴۳

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس جزئیات تشکیل هیئت‌ امنای ۵ نفره برای اداره صداوسیما را تشریح کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام سیدصادق طباطبایی‌نژاد عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز (دوشنبه، ۲۹ مرداد) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: ادامه بررسی طرح نحوه ادارات و نظارت بر صداوسیما در دستورکار نمایندگان قرار داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این جلسه مواد ۱۲ تا ۱۸ طرح در کمیسیون بررسی شد، افزود: با تصویب اعضا مقرر شد تا هیئت امنایی ۵ نفره متشکل از افراد حقیقی و حقوقی به تشخیص مقام معظم رهبری به جز رئیس صداوسیما تشکیل شود.

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان اینکه هیئت امنای صداوسیما بازوی مشورتی و نظارتی رئیس سازمان صداوسیما خواهد بود، تصریح کرد: اداره این سازمان در مواردی که در مفاد بعدی این طرح آمده، از جمله وظایف دیگر این هیئت امناست.

نماینده مردم اردستان در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: این طرح پس از بررسی و تصویب در کمیسیون برای ارزیابی بیشتر در جلسه علنی نمایندگان به هیئت‌رئیسه قوه‌مقننه ارائه می‌شود.

منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۰۲۴۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،ابراهیم کاویانی با اشاره به برگزاری جلسه کمیسیون تقویم و قیمت گذاری اراضی با حضور مسوولین جهاد کشاورزی و نمایندگان فرمانداری و اقتصاد و دارایی در مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد، از بررسی و قیمت گذاری 15 فقره پرونده در این جلسه خبر داد. 

 

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان عباس آباد افزود: بر اساس ماده 3 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی پس از بحث و بررسی، 15 فقره پرونده تغییر کاربری غیرمجاز به مساحت 4 هزار و 500 مترمربع ارزیابی و قیمت گذاری شد.

 

وی تصریح کرد: این کمیسیون با هدف بررسی دقیق و بازنگری پیرامون نحوه ارزیابی و قیمت گذاری اراضی و واقعی کردن قیمت ها و رعایت حقوق متقابل مردم و دولت و جلوگیری از تضییع حقوق بیت المال برگزار می شود.

دیگر خبرها

  • قیمت گذاری 15 پرونده امور زمین در عباس آباد
  • تشکیل جلسه در مازندران درخصوص ضرب‌وشتم داور کشتی
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • عضو هیات رئیسه کمیسیون انرژی مجلس : خام فروشی نفت ممنوع است؛ اما با افتخار می‌فروشیم!
  • افتتاحیه دوره ششم مجلس خبرگان رهبری اول خرداد برگزار می‌شود
  • تصویبِ تشکیل کمیته تخصصی خلاقیت و نوآوری شهری در کلانشهرها
  • اتمام بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ در کمیسیون تلفیق
  • آغاز به کار هیئت امنای محلات در ۳۵۲ محله شهر تهران
  • روز‌های برگزاری جلسات علنی مجلس تغییر کرد